Brzuch – ćwiczenia

#97944

Hades
Keymaster

polecam cos takiego:
1 ćwiczenie. W leżeniu na plecach, rece wyprostowane wzd3u? tulowia, unosimy klatke piersiowa zginajac kregos3up do przodu w czesci piersiowej (czesa led1wiowa pozostaje prosta na pod3o?u) jednoczesnie unosimy jedna noge w gore zginajac czesa udowa w biodrze do konta 90o i kolano d3onmi i oby stron. Jest to pozycja maksymalnego napiecia, którą utrzymujemy, przez 2-3 sekundy. Nastepnie wykonujemy szybkie przejscie do leżenia poczatkowego i powtarzamy ćwiczenie do drugiej nogi, co daje nam pe3ne jedno powturzenie.
2 ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do pierwszego ta tylko roznica, że ruch jest wykonywany jednoczesnie do obu nog.
3 ćwiczenie. WYkonujemy je analogicznie do pierwszego z ta roznica, że rece nie le?a w pozycji poczatkowej na pod3o?u wzd3u? tulowia, lecz splecione zakarkiem, a przytrzymanie w momencie maksymalnego napiecia nastepuje nie d3onmi leczłokciami.
4 ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do drugiego z ta tylko roznica, że rece nadal są splecione jak w ćwiczeniu nr3
5 ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do trzeciego z roznica, że nie wystepuje tutaj zatrzymanie w momecie maksymalnego napiecia mięśni lecz caly sens poleg na tym żeby wszystkie skretoskłony wykonywaa w jak najszybszym czasie (tzw. rowerek)
6 ćwiczenie i ostatnie 😀 Wykonujemy je analogicznie o drugiego z ta tylko roznica, że nie zginamy nog w kolanach lecz unosimy nogi do gory calkiem wyprostowane.

Pin It on Pinterest