co? kiedy? jak? ile? ……

#79006

Hades
Keymaster

Ty wOOOjtek co to za schemta tworzysz 🙂

Niemusisz miec zadnych takich schematow. Po co Ci to? aż tak dokladnie przestrzegasz tego 😀 Pytasz się kiedy jeść poszczegulne produkty . To wszystko zależy. Np. od tego co chcesz osiagnac. Przy masie (o którą pytasz) jest tak, że jesz te produkty kiedy chcesz by uzupe3nia diete. Najcześćiej rozklada się to na 6 posiłków w ciagu dnia. Trzy bardziej syte, a trzy mniej syte. A z tymi skladnikami jest mniej wiecej tak:

bialko: jest rozlozone w ciagu dnia rownomiernie

weglowodany: Rano i po treningu wiecej weglowodanow. Reszta rozlozona mniej wiecej rownomiernie.

tluszcze: do poludnia, po poludniu juz malo tluszczy. Wieczorem ich unikasz.

Jest to rozpiska jedna z wielu. Kazdy ma swoja rozpiske i dostosowuje się do niej. Moim zdaniem takie rozpisanie skladnikow jest bardzo dobre i ja np. się do nich stosuje.

Oczywiscie mozesz miec wlasne zdanie i ulozyc sobie rozpiske jaka tylko chcesz a jest wiele sposobow.

W liczniku kalori mozesz znalezc sobie rozne produkty i zobaczyc ich sklad. Wtedy zdecydujesz co jesc i kiedy.

Ale np. tak jak napisales ze rano jesz tylko białka to troche dziwne. Bo sporadyczne produkty maja np. same białko lub same weglowodany.

I pamietaj zeby dostarczyc odpowiedniej ilośći tych skladnikow. Bo dzieki diecie i treningowi są jakies efekty 😆

Pin It on Pinterest