Co zrobic ? ;/

#23506

Hades
Keymaster

dieta 2000kcal, rozklad wartosci odzywczych 50% białko 50% weglowodanow, choc mozesz przyciac wegle do 60%:40% ( rozkladasz to na 6 posilkow z czego weglowodany spozywasz w pierwszym i drugim sniadaniu, posilku przedtreningowym/ obiedzie max 70-80g na jeden posilek ) do tego zwyczajny trening masowy 3-4 razy w tygodniu + aeroby w dni nietreningowe ( bieganie, skakanka, basen, rower ). Dobrze zrobi tez w takiej sytuacji trening przed snem po zjedzeniu posilku 100% białko, chodzi tu o trening brzucha bo pewnie Ci na nim zależy a przyspieszysz sobie tym metabolizm co spowoduje jeszcze wieksze spalanie tluszczu w nocy ( przykladowe ćwiczenia to A6W lub inny trening brzucha). Jesli mozesz to zakup do tego jakies antykataboliki ( BCAA, glutamina ) jesli nie masz kasy to obejdzie się bez tyle, ze stracisz troche wiecej miesa. To by bylo na tyle, informacje masz z mojego doswiadczenia a nie jakas wiedza ksiazkowa. Teraz kupic tunczyka, twarog, owsianke, ulozyc sobie diete ( popatrz na forum, jak się postarasz napewno Ci się uda ) i do roboty

Pin It on Pinterest