conan barbarian jak to brać

#87019

Hades
Keymaster

Jak widze, nie chcecie czytać tematow podwieszonych, w których wszystko jest dokładnie wyjaonione. Skopiuje wiec fragment tekstu dotyczącego kreatyny.
—————————–

(…) Kreatyna jest substancją, ktorej niewielkie ilości są przechowywane w komorkach mięśni, a którą po zwi1zaniu się z fosforanem ma za zadanie, powiedzmy, pe3nienia funkcji akumulatora zapewniającego dostawy wysokoenergetycznego fosforanu, którym jest trojfosforan adenozyny (ATP). Kiedy ATP uwalnia swoje wysokoenergetyczne grupy fosforanowe, aby dostarczyć energii przy skurczach mięśni oraz staje się dwufosforanem adenozyny (ADP), wowczas fosforan kreatyny (CP) jest w stanie podarowaa swoją cz1steczke fosforanow1 dla ADP, aby uleg3a ona refosforyzacji, czyli aby ADP zmieni3o się w ATP. (…)

…i dalej

(…) Jak stwierdzi3 dr Paul Greenhaff, który podją3 pionierskie badania nad kreatyn1 na Wydziale Fizjologii i Farmakologii w University Medical School w Nottingham w Anglii: Jej spożycie jest Yrod3em natychmiastowej, zdecydowanej poprawy wydajnooci (osi1gow) u sportowcow uprawiających dynamiczne rodzaje sportu. Na dłuższą mete kreatyna być może pozwoli sportowcom trenować bez odczuwania zmeczenia przy poziomie intensywnooci przewy?szającym ten do ktorego są przyzwyczajeni obecnie . (…)
—————————–

No i wnioski nasuwają się same. Jeśli brać kreatynę, to przed treningiem. Connan też miał racje, jednakże, że tak powiem, metoda potreningowego brania kreatyny, to old schooll (Connan, tylko Proszę bez urazy) 😆

PS. Mowa jest tu oczywiście o monohydrancie kreatyny, formie krotkotrwa3ej i niestabilnej 😆

Pin It on Pinterest