Cos jest nie tak :/

#23324

Hades
Keymaster

Ile powt w serii masz na kazde ćwiczenie?Generalnie twoj trening ma zdecydowane za dużo ćwiczeń na każda partię- to po pierwsze. Po drugie zrob następujący trening:1.TRENING(płasko):58-10+68-6+76+6×83-oznacza to:1seria50% maxymalnego obciążenia(jest ono stałe dla całego cyklu-więc jaśli ktoś na początku cyklu miał max.obć.100kg,to na każdym treningu dla 100kg.oblicza sobie procenty)-8-10 powtorzeń,1seria60% max.obć.-8-6powtorzeń,1seria70%max.obć.-6powtorzeń,6serii80% max.obć. po 3 powtorzenia itd.2.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85+5×92+85+77-8+68-10 (niezłe co??),3.TRENING(płasko):58-10+66-8+76+85+5×92,4.TRENING(płasko):58-10+66-8+76+85+5×85/3,5.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85/4+94+4×95/2+94+66-86.TRENING(płasko):Jak 5-ty7.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+84+85/3+4×92,8.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85/4+95/3+3×102.5/2+95+610-12,9.TRENING(płasko):Jak 8-my,10.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+3×95/2+4×92,11.TRENING(głową w do&#322 :58-10+68-6 +75 +85/4+95/2 +102,5/2 +2×111 +56-8,12.TRENING(płasko): Jak 11-ty13.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+85/2+95/2+3×102,14.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+75+85/5+93+95/2+105/1,15.TRENING(płasko):Jak 14-ty,16.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+85/3+3×9217.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+75+83+85/3+95/2+102,5/1+111+115/1+???(max)/1+???(max)/1,18.TRENING(płasko):Jak 17-tyPisze Ci jak mozesz zrobic: 1.klata+ nogi2.barki +bic+brzuch3.plecy+tric+przedramie4.wolne5.wolnie powtarzasz to 18 razy. Trening na siłe stosuj jeszcze na triceps (prostowanie ramion ze sztanga w lezeniu), nogi (przysiady) i barki (wycisk z przed głowy). Mozesz wzorować się na tej rozpisce, ktorą już podałem, ale w treningu barkow musisz dodac cos na tylny akton (wzniosy w opadzie). Pamietaj, żeby rozpisać maxy i obliczać dokładnie %, jesli zawyżysz maxy, nie ukończysz treningu do końca- nie będzie zamierzonego efektu. Po wykonaniu treningu siła pojdzie +15-20% w zależności od stażu i poprzednich treningow.Teraz pytanie, czemu to ma zadziałać???Przede wszystkim dlatego, że jest to bdb trening trojboistyczny, który przynosi niesamowite efekty siły, a zaraz po nim walisz trening masowy i git gitara. Ważne!!!! Przed tym treningiem zrob sobie z tydzień przerwy. Nog nie rob jak mas zkontuzję. Na tej rozpisce procentow zajedwabiście poszły mi barki do przodu. Na triceps i bark oczywiście nie patrz na rozrożnienie płasko/skos, bo to się tyczy tylko klatki i wyciskania. Jeśli nie masz skosu (w doł!!! to bardzo ważne) to pod nogi podkładaj jakieś talerze. Powodzenia

Pin It on Pinterest