Czas na zmiane planu :] – oto nowy.

#92028

Hades
Keymaster

Wiec tak r3druM 😀 :
Jeżeli chodzi o brzuch to zamiast tych super serii 3×10 i 3×15 lepiej zrob np. 5,6 serii ale na maxa, jestem pewien, że lepiej na tym wyjdziesz :zmeczony: 😆 .
W srode robisz nogi i barki, hmm…od biedy ujdzie 😕 ale rozło? to lepiej na osobne dni, ja po treningu nog już się nie mogę dowlec się do domu a już nie mowie o zrobieniu barkow jeszcze 😆
Awiczenia moim zdaniem są w miare poprawnie dobrane ale jak robisz klate to rozpietki zostaw sobie na sam koniec, swietnie rozciagniesz mięśnie na koniec sesji co będzie skutowa3o rowniesz szybsza regeneracja 😀
Jeżeli mogłbym Ci cos zaproponowaa to tak:
Poniedzialek:Klatka + Biceps + Brzuch
Wtorek:Nogi + Brzuch
¦roda:wolne
Czwartek:Barki + Kaptury + Brzuch
Piateklecy + Triceps + Brzuch
Sobota:wolne
Niedziela:wolne
Podciaganie na drażku to swietne ćwiczenie i troche szkoda, że nie możesz go w3aczya do swojego programu, ale zdrowie oczywiscie jest ważniejsze ❗
No to chyba tyle, mam nadzieje, że o niczym nie zapomnia3em…
ja przynajmniej tak bym to zrobil 😀
Mam nadzieje, że nikt z was nie ma watpliwosci, że jest to trening piramidalny 😐
pozdrawiam 😀
Acha zapomnia3es o kapturach co uwzgledni3em 😆

Pin It on Pinterest