czy ktos napisal by trening?

#34045

Hades
Keymaster

System jest rozpisany na ok.11-12 tygodni(trenuje się co 4-5 dni) i przewiduje na klatkę tylko jedno ćwiczenie-wyciskanie,ale wykonywane w następujący sposob:1treninig-płasko,1-głową w doł,2treningi-płasko,1 głową w doł itd.(skos nie ma być duży-tak,aby nie zjeżdżać w doł ze sztangą-ok.20-25 stopni)-oto on:1.TRENING(płasko):58-10+68-6+76+6×83-oznacza to:1seria50% maxymalnego obciążenia(jest ono stałe dla całego cyklu-więc jaśli ktoś na początku cyklu miał max.obć.100kg,to na każdym treningu dla 100kg.oblicza sobie procenty)-8-10 powtorzeń,1seria60% max.obć.-8-6powtorzeń,1seria70%max.obć.-6powtorzeń,6serii80% max.obć. po 3 powtorzenia itd.2.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85+5×92+85+77-8+68-10 (niezłe co??),3.TRENING(płasko):58-10+66-8+76+85+5×92,4.TRENING(płasko):58-10+66-8+76+85+5×85/3,5.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85/4+94+4×95/2+94+66-86.TRENING(płasko):Jak 5-ty7.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+84+85/3+4×92,8.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+76+85/4+95/3+3×102.5/2+95+610-12,9.TRENING(płasko):Jak 8-my,10.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+3×95/2+4×92,11.TRENING(głową w do&#322 :58-10+68-6 +75 +85/4+95/2 +102,5/2 +2×111 +56-8,12.TRENING(płasko): Jak 11-ty13.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+85/2+95/2+3×102,14.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+75+85/5+93+95/2+105/1,15.TRENING(płasko):Jak 14-ty,16.TRENING(płasko):58-10+66-8+75+85/3+3×9217.TRENING(głową w do&#322 :58-10+66-8+75+83+85/3+95/2+102,5/1+111+115/1+???(max)/1+???(max)/1,18.TRENING(płasko):Jak 17-tyskopiowane żywcem z innego forum, polecamPrzez 4 tygodnie to mozesz dmuchac materac z tv shopu, ten trening jest znacznie dluzszy

Pin It on Pinterest