czy to dobry plan?

#89638

Hades
Keymaster

klata: wyciskanie na normalnej ławce, wyciskanie na ławce głowa do gury, sciaganie linek, wyciskanie sztangielek na normalnej ławce (3 serie 10,8,6 powtórzeń tylko na normalnej ławce 4 serie no i co serie zwiekszam ciezar)

biceps: uginanie rak ze sztanga stojac, uginanie rak na wyciagu, uginanie ze sztanaga na modlitewniku (3 serie 10,8,6 tylko sztanga stojac 4 serie)

nogi: przysiady ze sztanga, wypychanie nog w gore namszynie, uginanie nog siedzac, uginanie podudzi lezac (3 serie 10,8,6)

3ydy: wspiecia na palce siedzac, wspiecia na maszynie (3 serie 10,8,6)

barki: wyciskanie sztangi siedzac, wyciskanie sztangielek siedzac, podnoszenie linek do gory, podnoszenie rak do gory ze sztangielkami (3 serie 10.8,6)

tric: uginanie rak na gornym wyciagu, PROSTOWANIE RAMION NA WYCI!GU W PLASZCZY¬NE POZIOMEJ STOJ!C, WYCISKANIE “FRANCUSKIE” le?ac
plecy:
– ¦CI!GANIE DR!—KA/R!CZKI WYCI!GU GORNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) (ZA PLECY)
– PODCI!GANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSLOWANIE
– PODCI!GANIE KONCA SZTANGI W OPADZIE
– WZNOSY BARKOW ”SZRUGSY”

przedramie:
– UGINANIE NADGARSTKOW PODCHWYTEM W SIADZIE
– UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJ!C
– UGINANIE NADGARSTKOW NACHWYTEM W SIADZIE SZTANG!
– UGINANIE NADGARSTKOW PODCHWYTEM W SIADZIE SZTANGIELKAMI

Pin It on Pinterest