Czy to dobry plan treningu??

#28784

Hades
Keymaster

1. klata: wyrzuc jedne rozpietki. Wzamian tego mozesz cos innego zrobic lub nie, bo juz masz i tak 12 serii to chyba styknie2.biceps powiedzmy moze byc3.triceps: "Unoszenie tlowia: 4serie po 12 powt." nie czaje co to ma byc a po drugie to za malo ćwiczeń , doloz np. wyciskanie francuskie lezac lub stojac4.barki : kaptury zrob na koniec treningow barkow, dorzuc jeszcze cos na srodek barkow np. unoszenie bokiem z hantlami i na tyl barkow unoszenie na bok w opadzie5.plecy: "Przenoszenie hantla nad glowa lezac w poprzek laweczki: 4 serie po 8 powt." to sobie daruj bo to bardziej na klate jest. Doloz jeszcze cos na plecy… tylko nie wiem jakim sprzetem dysponujesz6. uklad terningu jest dobry jak na poczatkujacego, trenujesz 2 dni-wolne-tren.-wolne tren.-wolne. Za jakies pol roku moze predzej, zmien trening i trenuj juz przez tydzien jedna partie RAZ, nie tak jak teraz dwa.7. we wtorek zmien kolejnosc czyli najpierw plecy, barki, na koniec triceps8. jak robisz drugi raz dana partie w tygodniu to mozesz zmienic powiedzmy 1 ćwiczenie sobie, reszte cw. zostaw jak jest.Jak masz jeszcze pytania to dawaj

Pin It on Pinterest