Dieta

#29917

Hades
Keymaster

2 gramy białka / na 1kg masy ciała-4,7 gramy wędlowodanow / na 1kg masy ciała-0,75 gramy tłuszczu / na 1kg masy ciała+ 2-3l wody, owoce i warzywa9.00 – Śniadanie-200g płatkow owsianych-300ml mleka 0,5%-100g twarogu chudego-10g oliwy z oliwek160gWW, 40gB, 19,2gT11.00 – Śniadanie II-100g ryżu brązowego-50g tuńczyka z puszki-10g oliwy z oliwek80gWW, 10gB, 11gT13.30 – Obiad-100g kaszy gryczanej-100 piersi z kurczaka bez skory-10g oleju słonecznikowego69gWW, 19gB, 10gT15.00 – TreningPosiłek potreningowy odrazu-60g odżywki typu Carbo-28g białka serwatki56gWW, 28gB17.00 – Obiad II-100g ryżu brązowego-100g twarogu chudego-10g oleju słonecznikowego80gWW, 20gB20.00 – Kolacja-100g wołowiny (polędwica)-10g oliwy z oliwek20gB, 13,5gT22.00 – Kolacja II-5 białka jaj-2 żołtka-50g tuńczyka z puszki40gBgodziny mozesz troche pozmieniac

Pin It on Pinterest