Dieta

#30031

Hades
Keymaster

Ta dieta mi odpowiada. Cwicze obecnie planem (mam zamiar od nast. poniedzialku – teraz się regeneruje, aczkolwiek nie wiem czy nie bede dalej cwiczyl na mase): [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] . Dieta na wagę troche wieksza, aby dostarczyc wiecej białka, tluszczow, weglowodanow; wiecej kalorii. Czy jest ona dla mnie odpowiednia ?Prosilbym jeszcze o poprawienie jej, gdyz zawsze cwicze o 14:45 – 15, a nie o 18 jak dieta jest zrobiona.Przykladowa dieta masowa przy wadze 88kg.-2 gramy białka / na 1kg masy ciała-4,7 gramy wedlowodanow / na 1kg masy ciała-0,75 gramy tluszczu / na 1kg masy ciała+ 2-3l wody, owoce i warzywa9.00 – Sniadanie-200g platkow owsianych-300ml mleka 0,5%-100g twarogu chudego-10g oliwy z oliwek160gWW, 40gB, 19,2gT11.00 – Sniadanie II-100g ryżu brazowego-50g tunczyka z puszki-10g oliwy z oliwek80gWW, 10gB, 11gT14.00 – Obiad-100g kaszy gryczanej-100 piersi z kurczaka bez skory-10g oleju slonecznikowego69gWW, 19gB, 10gT17.00 – Obiad II-100g ryżu brazowego-100g twarogu chudego-10g oleju slonecznikowego80gWW, 20gB18.00 – Trening20.00 – Posilek potreningowy-60g odzywki typu Carbo-28g białka serwatki56gWW, 28gB21.15 – Kolacja-100g wolowiny (poledwica)-10g oliwy z oliwek20gB, 13,5gT22.00 – Kolacja II-5 białka jaj-2 zoltka-50g tunczyka z puszki40gBSuma: 445gWW, 177gB, 51gTPozdrawiam !

Pin It on Pinterest