Dieta do Oceny!

#21809

Hades
Keymaster

Godzina 7.30 ( sniadanie )- Mleko 2% tluszczu 500g- Platki Owsiane 200gGodzina 10.45 ( posilek szkolny )- 4 jaja kurze cale 210gGodzina 13.30 ( posilek 2 w szkole )- 2 kanapki z warzywami i szynkaGodzina 16.00 ( obiad )- Mieso z piersi kurczaka bez skory 200g- Ryz Bialy 100g- Surowka z marchwi 200gGodzina 17.00 ( trening )Godzina 18.30 ( posilek po treningowy )- 3 banany 200gGodzina 21.00 ( ostatni posilek )- Ser twarogowy chudy 200g LACZNA ilość Bialko 165 Tluszcz 57 Wegle 289 calkiem kalorii2350 DOSTARCZONA ilość NA KG MASY ciała g B 2,0 T 0,7 W 3,5 kcal 28,7uBez wliczonych 2 kanapek w szkole!/uCo do podpowiedzi :- Wole banany od karbo jak narazie – twarog pol tlusty mi nie przeszkadza- tluszczy malo w sumie lepiej bo zawsze cos się trafi typu, ketchup, sol, cukier wiec to się wyrowna..

Pin It on Pinterest