Dieta do oceny

#43807

Hades
Keymaster

Miandan :co jakis czas mozna zjesc takie kotlety. ale podkreslam ze soja jest nie zdrowa w czasie dojrzewania(u chlopakow) poniewaz nabywa się hormony zenskie, moglo by się posiadz kilka cech kobiety(jeszcze by ci biust urosl ). ale w starszym wieku juz nie ma tego leku.
Bartek0871026 : a co do ryb, kazda ryby ma białko, jedna wiecej druga mniej, z doswiadczenia wiem ze jednak najlepszy jest tunczyk. a jak go nie lubisz hmm moze jakies filety rybne, makrele czasem mozesz zjesc- posiada tluszcz, a tluszcz z ryb morskich jest bardzo wartosciowy i to dobre uzupelniene diety. losos tez ma ok 20g białka. kabinuj ryby.
Jaca68 : oczywiscie mozna urozmaicac diete-owoce warzywa. ser jest serem-produkt bialkowy. ser parmezan- jesli się nie myle- ma okoolo 40g białka. zwykle zolte sery roznia się jednak od twarogu, w odrozunieniu od nich posiadaj wiecej tluszczu nawet w granicach 30g a twarog nie ma nawet 5g. co do wedlin – nie mozna cale zycie na ryżu i platkach leciec
mieso, wedliny podobnie jak ryby,nabial zawieraja białko i mozna je stosowac na przemian. a co do btw hmm to zależy ile ustaliles białka wegla i tluszczu na kmc.
jesli ci zależy na mięśniach -a przypuszcam ze tak jest i dbasz o nie i do tego dochodzi kreta- to tak z 3g/kmc białka wystarczy w twoim przypadku220 gram dzienie. dzielisz to na tyle ile masz posilkow(5 posilkow bez potreningowego) wychodzi 40g na kazdy posilek białka
z weglami robisz podobnie okolo 5-6g/kmc 410 g dziennie i tez dzielisz na kazdy posilek oprocz kolacji generalnie mysle ze 80-90 g wystarczy(tj.woreczek ryżu-100g)no i zostaly tluscze tj. 1g/kmc 74 g i podobnie jak wyzej

powodzenia

Pin It on Pinterest