Dieta na lepsza rzezbe oraz sile

#34468

Hades
Keymaster

No to na poczatek masz tak ze w temacie masz na rzezbe a w poscie masz na mase, ale uwazam ze to poprostu nie wiedza lub pomylkaZaczynamy65kg2 g białka na kg masy1g tluszczu na kg masy6g wegli na kg masywiec130g białka65g tluszczu390g wegli~400g Ostatnio dorwalem taki program do ukladania diet i doszedlem do wniosku ze g białka nie daje 4kcal tylko troche wiecej, po rozmowie z nauczycielem bioli dowiedzialem się ze b 5,3kcalw 4,1kcalt 9,1kcalwiecBilans kalorycznmy wynosi jakies 2921~3000cal tyle powinnes mies w diecie Tu masz zrodla skladnikowZrodla białka : piersi z kurczaka, wolowina, ryby (makrela, filety mintaja, morszczuka, tunczyk), jaja, twarog chudyZrodla weglowodanow : ryz, platki owsiane, makaron, ziemniaki, kasza gryczana, chleb pelnoziarnistyZrodla tluszczy : tluste ryby, olej lniany, oliwa z oliwek, oliwa z pestek winogron6 Posilowkow dzienniemin 2 l wodySuplementy to jedynie wykonczenie tego wszystkiego, jak bedziesz mial kase mozesz sobie kupic carbo, gainer lub białko w zaleznosci jakie masz barki i czego potrzebujeszNo i to chyba wszystko zycze powodzenia jak mi się cos przypomni to napisze

Pin It on Pinterest