Dieta na mase

#90053

Hades
Keymaster

Banany są bardzo dobre po treningu. O ich dużej przydatnosci w ?ywieniu człowieka decyduje fakt, i? są jednym z najbogatszych owocowych, naturalnych 1rode3 potasu(ktorego dużo się traci przy poceniu się). Potas odgrywa istotna role w gospodarce wodno-elektrolitowej organizmu, umo?liwia przesy3anie impulsow nerwowych, inicjuje i kontroluje skurcze mięśni szkieletowych, reguluje rytm serca oraz odpowiada za prawid3owe cisnienie tetnicze. Banany, oprocz potasu, dostarczaja rownież magnezu, mikroelementu odpowiedzialnego za prawid3owe funkcjonowanie mięśni oraz układu nerwowego oraz wiele innych.Banany nale?a do owocow bogatych w kalorie; jeden sredniej wielkosci banan dostarcza ok. 150-180 kcal. Banany zawieraja przede wszystkim weglowodany, ktore stanowia 93% ich masy. Powoduje to, i? nale?a do produktow o wysokim indeksie glikemicznym (a nie niskim jak napisał spec), bogatym w wegle proste.
Reasumujac po treningu:
banany jak najbardziej + do tego jeszcze: ryż i proteiny(0,5 na kmc),jakies dodatki np. rodzynki jak najbardziej. 😀

Pin It on Pinterest