Dieta odtruwajaca

#93911

Hades
Keymaster

Tak ja slyszalem i nawet znam kilka takich diet o to jedna z nich !!!:

3-dniowa dieta oczyszczajaca.

Dzieki owocowo-warzywnej diecie oczyszczajacej twoj organizm pozbedzie się szkodliwych produktow przemiany materii.

Dzien pierwszy

¦niadanie: 25 dkg sa3atki z pomaranczy, winogron, jab3ek i owocow sezonowych.

Obiad: ugotowany wydrażony ziemniak nadziewany tunczykiem we własnym sosie wymieszanym z 3yżeczka jogurtu i odrobina soku z cytryny. Do tego sa3atka z ogorka, sa3aty i startej marchewki.

Deser: 15 dkg owocow.

Kolacja: pieczona piers kurczaka z 2-3 3y?kami ryżu, broku3ami i zielonym groszkiem.

Dzien drugi

¦niadanie: 2 3y?ki p3atkow owsianych z odtłuszczonym mlekiem i bananem.

Obiad: pomarancza i sa3atka z marchewki, banana, 3yżeczki rodzynek i orzechow, 3yżeczki jogurtu oraz kilku kropli soku z cytryny.

Deser: duży grejpfrut lub pomarancza.

Kolacja: pieczony filet z dorsza, ziemniak w mundurku i dowolna ilość gotowanych (najlepiej na parze) warzyw.

Dzien trzeci

¦niadanie: 50 g muesli ze 150 ml odtłuszczonego mleka i drobno pokrojonym jab3kiem.

Obiad: bu3ka z sa3ata, pomidorem, ogorkiem i rze?ucha, 50 g gotowanego kurczaka lub chudego sera, pomarancza.

Deser: chudy jogurt z bananem i kilkoma rodzynkami.

Kolacja: 50 g spaghetti z sosem z 20 dkg pomidorow, ma3ej cebuli, po3owy papryki, 2 pieczarek i przypraw. Do tego sa3atka z zielonych warzyw.

Druga dieta

¦niadanie
– 2 kawalki pieczywa pelnoziarnistego
– jajecznica z 2 jaj
– 100 ml soku pomaranczowego

II sniadanie
– awiartka arbuza

Obiad
– 100 g poledwicy wo3owej, usmażonej na 3y?ce oleju
– szklanka gotowanych ziemniakow
– szklanka fasolki szparagowej

Przekaska
– 1/2 szklanki jagod, polanych jogurtem
– szklanka wody z 3yżeczka miodu i sokiem z cytryny

Kolacja
– sa3atka z awokado (przepis na koncu artykulu)
– bu3ka pelnoziarnista z twaro?kiem
– szklanka mleka

Deser
– 1/2 szklanki budyniu czekoladowego

A tutaj jak ja przygotowac

Czosnkowa fasolka
Składniki: 20 dag zielonej fasolki szparagowej, 2 zabki czosnku, 3y?ka oliwy z oliwek
1. Fasolke umyj, odetnij konce i usun 3ykowate czesci. Ugotuj na parze. Przestud1.
2. Czosnek obierz i pokroj w bardzo cienkie plasterki. Rozgrzej oliwe na patelni, dodaj czosnek oraz fasolke, caly czas mieszajac, podsmażaj, aż składniki lekko się zrumienia. Uważaj, żeby nie przypalia czosnku, bo zgorzknieje.

Budyn czekoladowy
Składniki: 3 3y?ki kakao, 4 3y?ki maki kukurydzianej, 5 3yżek miodu, 2 szklanki chudego mleka
1. Kakao i make kukurydziana po3acz, wsyp do rondla.
2. Dodaj miod i 1/2 szklanki mleka, podgrzej, ciagle mieszajac.
3. W tym samym czasie zagotuj reszte mleka, dodaj do masy i ponownie zagotuj, ciagle mieszajac.
4. Goracy budyn prze3o? do pucharkow, przestud1 i udekoruj plastrami pomaranczy.

Sa3atka z awokado
Proporcje dla 4 osob
Składniki: awokado, szklanka pomidorow koktajlowych, dymka, sa3ata lodowa, szklanka szpinaku, 1/2 szklanki sera feta w kostkach, 2 3y?ki oliwy, sok z po3owy cytryny, zmiażd?ony zabek czosnku, 3y?ka mieszanki zio3 do sa3atek
1. Awokado przetnij wzd3u?, przekrea po3owki w przeciwne strony i rozdziel je. Usun pestke. Ly?ka oddziel miaższ od skory i pokroj w plasterki.
2. Pomidory umyj i przetnij każdy na pół. Dymke razem ze szczypiorem posiekaj. Sa3ate i szpinak umyj, osusz i porwij na kawalki.
3. Warzywa i ser delikatnie wymieszaj.
4. Do oliwy dodaj sok z cytryny, czosnek i zio3a. Polej sosem sa3atke i ponownie wszystko zamieszaj.
Jedna porcja zawiera: ok. 217 kcal, bia3ek – 16,2 g, weglowodanow – 22,5 g, tłuszczow – 9,6 g, cholesterolu – 33 mg, b3onnika – 6,2 g

Pin It on Pinterest