Dieta – propozycje zmian, sugestie

#25496

Hades
Keymaster

@Giera: to jest dieta molestyCZYLI: 9.00 – Sniadanie-200g platkow owsianych-300ml mleka 0,5%-100g twarogu chudego-10g oliwy z oliwek160gWW, 40gB, 19,2gT10:40 – Sniadanie II (2 KANAPKI)100g szynki z indyka lub kurczaka / kanapke150g chleba razowego / kanapke30g margaryny / kanapke150gWW,30-32gB,20gT14:15 – Obiad-100g kaszy gryczanej-100 piersi z kurczaka bez skory-10g oleju slonecznikowego69gWW, 19gB, 10gT16:30 – TreningPosilek potreningowy odrazu-28g białka serwatki28gB BRAKUJE carbo, bede bral glukoze (kupie kiedys)18.00 – Obiad II-100g ryżu brazowego-100g twarogu chudego-10g oleju slonecznikowego80gWW, 20gB ZA MALO białka21.00 – Kolacja- 200g twarogu40gBGeneralnie, wg zalecen:-2 gramy białka / na 1kg masy ciała160gB-4,7 gramy wedlowodanow / na 1kg masy ciała376gWW-0,75 gramy tluszczu / na 1kg masy ciała60gT+ 2-3l wody, owoce i warzywaa wychodzi:- 160gB- 460gWW- 50gTPomozcie to skorygowac !

Pin It on Pinterest