Dni nietreningowe

#25442

Hades
Keymaster

wszystko przeanalizowale i stworzylem swoja diete Proszę o uwagi i porady uDzien 1/u Sniadanie : platki kukurydziane 60g W/B/T 50,16 / 4,14 / 1,5 mleko 3,2% 250g 12 / 8,25 / 8 suma : 62,16 / 12,39 / 9,5Sniadanie 2 : chleb razowy 200 g W/B/T 103 / 11,2 / 3,4 szynka z indyka 50 g 0 / 9,6 / 0,35 jajko100g 0,82 16,17 12,5 + warzywa Suma : 109,43 / 38,07 / 16,65Obiad : roznie mama gotuje Posilek zaraz po treningu : banany400 g W/B/T 94 / 4 / 1,2Posilek godz. pozniej : filet z kurczaka 150 g 0 / 32,3 / 3,25ryz 100 g 78,9 / 6,7 / 0,7pomidorpapryka suma 78,9 / 39 / 3,95kolacja :tunczyk 120 g 0 / 30 / 0,6uDzien 2/uSniadanie : platki kukurydziane 60g W/B/T 50,16 / 4,14 / 1,5 mleko 3,2% 250g 12 / 8,25 / 8 suma : 62,16 / 12,39 / 9,5Sniadanie 2: chleb razowy 200 g W/B/T 103 / 11,2 / 3,4 szynka z indyka 50 g 0 / 9,6 / 0,35 ser gouda50g0,05 / 13,95 / 11,45 + warzywaObiad : roznie mama gotujePosilek zaraz po treningu : banany400 g W/B/T 94 / 4 / 1,2Posilek godz. pozniej : ser chudy 150g W/ T/B 5,25 / 29,7 / 0,75 makaron 100g 77,4 11,5 2,6 suma 82,65 41,2 3,35kolacja : filet z kurczaka 150 g 0 / 32,3 / 3,25+ warzywa uDzien 3 /uSniadanie : platki kukurydziane 60g W/B/T 50,16 / 4,14 / 1,5 mleko 3,2% 250g 12 / 8,25 / 8 suma : 62,16 / 12,39 / 9,5Sniadanie 2: chleb razowy 200 g W/B/T 103 / 11,2 / 3,4 szynka z indyka 50 g 0 / 9,6 / 0,35 ser gouda50g0,05 / 13,95 / 11,45 + warzywaObiad : roznie mama gotujePosilek zaraz po treningu : banany400 g W/B/T 94 / 4 / 1,2Posilek godz. pozniej : tunczyk 120 g 0 30 0,6 Ryz100g78,96,70,7 + warzywakolacja : ser chudy 100g 3,5 19,8 0,5jogurt naturalny 1,5 % 40 g2,48 1,72 0,6rzodkiewka cebula suma : 5,98 / 21,52 / 1,1

Pin It on Pinterest