Duza niedowaga – dieta na mase

#32605

Hades
Keymaster

100109:date sro, 27 gru 2006 - 07:20:name jonny) ”(jonny @ sro, 27 gru 2006 - 07:20) snapback100109/snapback/ dieta jest zla, wlasciwie to tylko jej zarysna poczatku wystarczy ze w kazdym posilku bedziesz mial sporo weglowodanow(najlepiej tych o niskim IG) i porcje białka +zdrowe tluszczeprzegladaj tabele kaloryczne tak zebys wiedzial gdzie szuakc weglowodanow a gdzie białkaczytaj dzialy odzywianie i trening(w nieprzypadkowej kolejnosci)stosuj na razie proste plany treningowe, zacznij od ogolnorozwojowki a po kilku tygodniach przerzuc się na najprostszy 3 dniowy trening dzielony i rosnij!pzdrTrening ogolnorozwojowy – na czym on polegaż Planowalem cwiczyc trzy, albo cztery razy w tygodniu, z czego w kazdym dniu zajmowalbym się inna partia ciała. Trening trwalby 2 godziny.Jesli chodzi o diete, gdzie mogę znalezc taka tabele kalorycznosci? Wygooglowalem jakas http://kalorie.net/modules.php?name Kalorietab i wedlug niej doskonalym zrodlem weglowodanow są batoniki Milky Way:D Czyzby do kazdego posilku je dodawac?heheJesli chodzi o naturalne tluszcze, to oliwa z oliwek dodawana przed posilkami wystarczy?Zas białka, to najchetniej szukalbym w jogurtach, serku wiejskim, mleku… tylko czy to wystarczy i ile dokladnie mam ich spozywac?Fajnie byloby zobaczyc jakas konkretna rozpiske od fachowca, bo szczeze mowiac ukladanie diety nie jest moja najmocniejsza strona i proba w pierwszym poscie nie wyszla

Pin It on Pinterest