fazy treningowe – prosze o rozpiski

#88969

Hades
Keymaster

w skrocie tak:

1/2 wrzesnia – wprowadzenie – 2-3 cwieczeni na grupe, mała intesywnosci, powtorzenia 10-15

druga 1/2 wrzesnia – rozgrzewka – 2-3 cwieczeni na grupe, wyzsza intesywnosci, powtorzenia 25

pazdziernik – masa – 3 ćwiczenia na grupe, wysoka intesywnosc, powtorzenia 6-8

listopad – masa – 4 ćwiczenia na grupe, wyzsza intesywnosc, powtorzenia 8-10

grudzien – wytzrymalosc – 2-3 cwieczeni na grupe, wysoka intesywnosci, powtorzenia 25

styczen – masa – 3 ćwiczenia na grupe, wysoka intesywnosc, powtorzenia 6-8

luty – wytrzymalosc – 2-3 cwieczeni na grupe, wysoka intesywnosci, powtorzenia 25

marzec – masa – 3 ćwiczenia na grupe, wysoka intesywnosc, powtorzenia 6-8

kwiecien – masa – 4 ćwiczenia na grupe, wyzsza intesywnosc, powtorzenia 8-10

maj-czerwiec – rzezba – ćwiczenia izolowane, aeroby

Pin It on Pinterest