GLUKOZA

#93594

Hades
Keymaster

Panowie troche tutaj zamieszania… Po pierwsze zjedzenie przed siłownia posiłku (ryż.. makaron lub inne dziwactwa) ma nam daa energie… pytanie tylko kiedy to jesa… z tego co pamiętam ze szkoły to jest takie prawo w biologii… najbardziej ukrwiony jest miesien pracujacy… dlatego też podczas wysi3u cala krew z prze3yku sp3ywa do mięśni szkieletowych… co powoduje że posiłek (makaron itd) zaleg w nim lub organizm przeznacza czesa energii na strawienie… tak samo dzieje się po treningu… tylko w tym przypadku cala ktrew już jest w mięśniach szkieletowych…
Okreslenie co przed treningiem jest dalekosie?ne… dlaczego … oto? można wysnua wnioski ze skoro makaron zalega walne sobie glukoze… tutaj rownież czai się podstep… zbyt duża ilość glukozy (ww. prostych) może spowodować do zachwiania poziomu cukru we krwi.. co może powodować hipoglikemie… dlatego też ważnym czynnikiem jest czas….

Podsumowujac:

Pzed wysiłkiem można zjesa makarony ryże białe itd jeżeli zapewnimy odpowiedni czas na strawienie posiłku…Jeżeli takiego czasu nie mamy zostaje nam przygotowaa sobie ODPOWIEDNI! porcje glukozy…

Po wysiłku (zaraz po) spo?ywamy ww w formie p3ynnej by uzupe3nia zapas glikogenu

W trakcie wysiłku można rownież stosowaa odżywki weglowodanowe….

Tyle z mojej strony

Pin It on Pinterest