grafik

#92830

Hades
Keymaster

dzien 1
KLATKA
-wyciskanie sztangi na poziomej
-rozpietki na poziomej
-wyciskanie sztangi na ukosnej
-rozpietki na ukosnej
PRZEDRAMIONA
-uginania nadgarstkow podchwytem
-uginania nadgarstkow nachwytem

uklad dobry, odposc jedne rozpietki i przenies je na koniec sesji

dzien 2
BARKI
-sztanga zza karku
-podciaganie sztangi wzd3o? tulowia
-wzniosy bokiem
-kapturki
BRZUCH
-brzyszki
-skrety tyłowia ze satnga na karku

najpierw rob wuciskanie, potem wznosy bokiem a na koniec zostaw przyciaganie sztangi wzdlo? tulowia..jeszcze mozesz a raczej powinines robic jedne cw na tylne glowy barkow…te kapturki to oczywisce chodzi o ćwiczenia na kapturyż?

dzien 3
odpoczynek

dzien 4
PLECY
-podciaganie hantli
-wioslowanie w leżeniu
TRICEPS
-sztanga do glowy na ławce poziomej
-hantlem za głowa siedzac

dobrze tylko najpierw zrob wioslowanie a potem hantel na mocniejsze rozciagniecie…nie wiem czy nie masz sprzetu ale wypadalo by jeszcze cos robic na prostowniki itd… triceeps tu przydal by się wyciag i sciaganie linki

dzien 5
NOGI
-przysiady ze sztanga na karku
-wspiecia siedzac
BICEPS
-z 3okciem opartym na udzie
-chwytem mlotkowym
-uginanie ramion ze sztanga stojac

najpierw rob ćwiczenie masowe to jest uginanie ramion ze sztanga, potem izolujace mlotkowy tez mozesz robic ale 2 ćwiczenia są dla ciebie wystarczajace a mozesz mllotek robic w schemacie ABAB treningu czyli raz mlotek raz kolano….

NIE WNIKAM DLACZEGO TAK SOBIE ULOZYLES PLAN TO JEST CZEMU TAKIE POLACZENIE I TAKIE ćwiczenia PODALEM CI POPRAWNA KOLEJNOSC I POPRAWILEM DOBOR ćwiczeń..JEDNAK NIE mogę POWIEDZIEC ZE TEN PLAN JEST ok….PRZYDALY BY się JESZCZE ZMIANY ALE TO JEST UZALEZNIONE OD SPRZETU DO JAKIEGO MASZ DOSTEP…

nie pisz postow jeden pod drugim uzywaj funkcji edycji..popraw to jak najszybciej bo inaczej bede kasowal te posty

Pin It on Pinterest