grafik

#92844

Hades
Keymaster

Kiciak proponuje te Twoje po3aczenia ustawia tak zeby nic ze soba nie kolidowa3o:

PONIEDZIALK: KLATA+PRZEDRAMIE
WTOREK: NOGI + BICEPS
¦RODA: ————
CZWARTEK: BARKI + KAPTURY + BRZUCH
PIATEK: PLECY + TRICEPS
teraz juz nic nie koliduje ze soba….

kiciak poczytaj sobie elementarz co z czym nie mozna 3aczya i czego przed czym nie można cwiczyc i inne zaleznosci miedzy partiami…:
https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1572

i nie rob takich pierdol jak z 3okciem opartym o udo

Zbylon dlaczego uważasz że Unoszenie przedramion z 3okciem opartym o udo to pierdo3-ćwiczenie???!!!
Moim zdaniem jest to bardzo dobre ćwiczenie – rozwoj mięśni zginajacych przedramiona: bicepsow, mięśni ramiennych oraz mięśni odwracajacych przedramie….
ćwiczenie zmusza do wolnego tempa ćwiczenia i skutecznie izoluje biceps, co sprzyja powiekszaniu masy mięśniowej!!! Ćwiczenie to także bardzo ładnie kszta3tuje szczyt bicepsu!!!

Pin It on Pinterest