KIEDY CWICZYC??

#91972

Gromoz
Uczestnik

Trening poranny był zawsze spornym tematem, dlatego pozwole sobie cos podsumowaa.

Zalety treningu porannego;– wysoki poziom testosteronu
— wypoczety organizm (jak napisał r3druM)

Wady treningu porannego;
— Zbyt malo energii do ćwiczen. Organizm przed ćwiczeniami powinien być wyposażony w srodki pozwalajace mu na intensywny wysiłek fizyczny. Nie jestem w 100 % przekonany, czy o godz. 6.00 bedziesz miał mo?liwosa zapewnienia organizmowi niezbednych srodkow do treningu o w3asciwej porze – tzn. spożycie ich w okreslonym czasie, czyli ok. 45 minut przed treningiem.

— Uzupe3nianie składnikow od?ywczych. po treningu organizm prosi się o białko, weglowodany i witaminy, ktore zostały spalone podczas treningu. na tym polega prawidlowa dieta. Jeżeli bedziesz w stanie pomimo zajea lekcyjnych uzupe3nia niedobory to ten punkt możesz zaliczya do zalet.

— Wycienczenie organizmu. Po treningu na siłowni organizm jest wykonczony intensywnym treningiem. Jeżeli masz zajecia do po1nej godziny, to Twoj organizm sam będzie się dopomina3 wypoczynku m.in. sennosa, znużenie, brak ochoty do zajea itp. Moze Ci pomoc kawa i napoje izotoniczne, ale kawy nie mozna duzo pić podczas treningu na siłowni, a napoje izotoniczne są za drogie, żeby je codziennie kupowaa.

— Brak czasu na regeneracje. Po takim dniu (rano siłownia, caly dzien szkoła) organizm ze wzgledu na zabieganie nie ma czasu na regeneracje. Sen nie zawsze wystarcza, nawet jesli się po3o?ysz wczesniej, to i tak o godz. 6.00 czy nawet wczesniej bedziesz musiał wstać i wytracia organizm z procesu regeneracyjnego.

— Codzienny trening też nie jest zbyt korzystny.

Osobiscie zgodze się z tMQ, że najlepszym wyjsciem będzie trening raz rano, a raz popo3udniu. A trening sam w sobie możesz wykonywaa 4 razy w tygodniu.

Pozdrawiam.

Pin It on Pinterest