Kolejna dieta na mase

#25107

Hades
Keymaster

Do czego zmierzam: czy posilki musze jadac co rowno 3 godziny, czy to nie ma wiekszego znaczeniażJezeli nie, dieta wygladalaby mniej wiecej tak (w nawiasach bede ujmowal nurtujace mnie pytania ):——————————————————————————-Pierwszy posilek – godzina 7:00- talerz platkow (jakich platkow dokladnie? No i w koncu jak mam sprawdzic czy wsypalem 100g, czy tez 200g?, nie mam wagi spozywczej, a na oko będzie trudno) z mlekiem (obowiazkowo 0.5%?);- zapewne szklanka herbaty, którą zawsze rano pijam (ale przypuszczam, ze to nie ma najwiekszego znaczenia).Drugi posilek – godzina 8:45- chleb razowy (dwie kromki na kanapke tzw. zlozona . Pytanie: ile takich zlozonych kanapek zjesc?) z twarogiem i/lub szynka (w przypadku szybki pojawic się ma maslo, czy margarynaż);- bananTrzeci posilek – godzina 11:40 lub 12:30- chleb razowy z twarogiem i/lub szynka;- bananCzwarty posilek (przed treningiem) – pomiedzy godzina 14:40, a 16:00 – zaleznie od dnia- carbo (niestety nie wiem jak się to dawkuje);- ryz (ile!? Pol worka moze byc?) i piers z kurczaka (jednaż ).+ ucos jeszcze?, czy to wystarczy? Moze banan?/uPiaty posilek (po treningu) – pomiedzy godzina 17:00, a 19:00- chleb razowy (ile kromek? );- puszka tunczyka (przydaloby się cos na zmiane, bo perspektywa jedzenia tunczyka dzien w dzien nie jest pocieszajaca);Szosty posilek – okolo godziny 21:00- chleb razowy;- rybka (przede wszystkim: jakaż I oczywiscie tutaj tez przydaloby się cos na zmiane ).——————————————————————————-Tak wyglada wersja przygotowana przez laika.Proszę o niezbedna korekte i odpowiedzi na zadane pytania .

Pin It on Pinterest