Kreatyna jak ja brac ?

#24668

Hades
Keymaster

OGOLNE: cykl powinien trwac 4-8 tyg kreatyna powinna byc trzymana w suchym miejscu,w szczelnym opakowaniu. organizm jest w stanie przyjąć~10g kreatyny na dobe należy robic 2-4 cykle rocznie podczas cyklu wskazane jest zwiekszone spozycie wody(~3-5l) na cykl wystarczy 300-400g DAWKOWANIE(dla mono): dwa najczesciej polecane sposoby: 1..5g na czczo(po 30min posilek) i 5g od razu po treningu.w dni bez treningu tylko 5g na czczo 2..5g 30min przed treningiem i 5g od razu po treningu.w dni bez treningu tylko 5g na czczo nieopłacalne jest stosowanie tzn.fazy nasycenia,tzn przez pierwsze 5 dni dawki po 20-25g.organizm nie jest w stanie przyswoic takiej ilośći kreatyny,wiec wiekszosc się zmarnuje. mozna rowniez brac kreatynę w sposob ciągły(niecykliczny).zalecana dawka to 0,03g/kg masy ciała.mysle,ze dawki 4-5g dziennie są tez dobre w ten sposob mozna brac kreatynę przez kilka miesiecyKIEDY ZACZĄC BRAC kreatynę? kreatynę mozna zacząc brac,gdy spełnia się podstawowe warunki,tzn.posiada się zbilansowaną diete i odpowiedni trening.nie warto faszerowac się suplami gdy nie ma się pojecia o tych dwoch rzeczach. należy miec za sobą juz jakis staz(min.6miesiecy). kreatynę powinno się brac,gdy ma się dłuzszą stagnacje(zastoj),a zmiana treningu nie pomaga.oczywiscie mozna brac kreatynę rowniez gdy nie ma się stagnacji,dla poprawienia osiągow DODATKI: 1.dextroza,glukoza – węglowodany proste zwiekszające wydzielanie się insuliny.przyspieszają wchłanianie kreatyny.dawki 30-50g do porcji kreatyny 2.carbo – węglowodany proste i złozone.działanie i dawki takie samo jak ad.1 3.tauryna – aminokwas.transportuje kreatynę.dawki 2g do porcji kreatyny 4.glutamina – aminokwas.transportuje kreatynę.dawki~5g 5.ala – Kwas alfa liponowy ułatwia wnikanie aminokwasow oraz kreatyny do komorek mięśniowych 6.ryboza – ryboza i kreatyna nasilają wzajemnie przyswajanie z przewodu pokarmowego, dystrybucję do tkanki mięśniowej i efektywność działania we wnętrzu komorek mięśniowych. 7.hmb – kwas tłuszczowy.działa antykatabolicznie…. 8.zma – moinerały.poprawia/przyspiesza regeneracje 9.vanadyl – działanie antykataboliczne 10.Inozyna – reguluje szereg procesow podnoszących wydolność fizyczną 11.inne kreatyny(jabłczan,sitro,pyruvate) PRZECIWWSKAZANIA(?): 1.kofeina – mozna sporzywac podczas cyklu.należy jednak pamietac o zachowaniu odpowiednich odstepow czasowych(3-4h od kreatyny) 2.tłuszcz – spowalnia/utrudnia wchłanianie kreatyny.unikac w porze brania kreatyny 3.alkohol – kreatyna nawadnia,alkohol odwadnia.wiec wniosek prosty… 4.inne uzywki – to tez chyba oczywiste źrodło: sfd.pl – forum.

Pin It on Pinterest