Mam plan treningowy ale jest problemPomo?cie…..

#93446

Hades
Keymaster

Zastanawiam się czy ten plan mogłby być dla Ciebie : :nuda: szczegolnie martwe ciagi na granicy 90%.

Odnosnie wiosłowania:

[link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

Stajemy nad sztanga w rozkroku na szerokosa barkow, pochylamy tu3ow do pozycji prawie rownoleg3ej do pod3o?a, plecy w dolnym odcinku mocno ugiete do srodka, nogi lekko ugiete w kolanach przez caly czas trwania ćwiczenia. Wdech bierzemy w momencie rozpoczecia podciagania-wydech dopiero, gdy sztanga dochodzi do brzucha(lub do klatki). Sztange chwytamy na szerokosa nieco wieksza od barkow i podciagamy ja do brzucha(3okcie prowadzimy na boki).Druga wersja zak3ada podciaganie sztangi do klatki piersiowej(jest to ruch odwrotny do wyciskania sztangi na ławce- angażowane są mocniej w tej wersji mięśnie czworoboczne grzbietu, ob3e wieksze, mniejsze i tylne aktony mięśni naramiennych. Ćwiczenie to można rownież wykonywaa przy pomocy suwnicy Smitha. Opuszczamy cieżar z pe3na kontrola, wolnym tempem. Jeszcze inna wersja zak3ada zastosowanie w tym ćwiczeniu podchwytu(można zastosowaa wtedy, dla lepszych efektow sztange łamana).Ta wersja z kolei mocniej angażuje dolne rejony cwiczonych mięśni.
size 1Pochodzi ze strony: kulturystyka.pl/atlas
Jednak jest to forma (odmiana kulturystyczna – si3owa wyglada troche inaczej

AHa jeszcze jedno czy zapis 60%/6 oznacza 60% max ciezaru a 6 ilość powtórzeń?PZdr

Zgadza się

Pin It on Pinterest