MASA

#26019

Hades
Keymaster

Poniedzialek – klatka piersiowa + biceps 1. Wyciskanie na laweczce plaskiej – 4×12-6p 2. Wyciskanie hantelek na laweczce skosnej – 4×12-6p 3. Rozpietki na laweczce skosnej – 4×12-6p dodaj jedno cwiczenie1. Uganianie ze sztanga – 4×12-6p 2. Uginanie o kolano – 3x10p Sroda – barki + nogi 3. Wyciskanie zza karku – 4×12-6p1. Unoszenie sztangielek w opadzie – 3×12-6p 2. Unoszenie hantelek przodem – 3×12-6p 4. Sztrugsy ze sztanga – 3×12-6p 1. Przysiady ze sztanga z tylu – 4×12-6 2. Przysiady wykroczne z hantelkami – 4×12-6p 3. Martwy ciag na prostych nogach – 4×12-6p 4. Wspiecia na palcach – 5x20p Piatek – plecy + triceps 1. Wioslowanie sztanga – 4×12-6p 2. Wioslowanie z hantelka – 4×12-6p 3. Martwy ciag ze sztanga – 4×12-6p 1. Wyciskanie sztangi lezac – 3×12-6p wasko?2. Uginanie francuskie lezac do czola 3×12-6p 3. Pompki tylem 3xmaxbrzuch i przedramie??

Pin It on Pinterest