Masa mięśni- ale jak?

#92967

Hades
Keymaster

Na biceps 3 serie po 15 z 10kg lub 12kg na reke (wzniosy sztanga + trzyczesciowe ze sztanga + z oparciem reki o kolano)
Na triceps 3 serie po 28-maxa z 8kg lub 10kg na reke (francuskie wyciskanie)
Na barki 3 serie po 15-25 z 15 lub 18kg na reke (wzniosy bokiem i w opadzie + wyciskanie ze skretem + wzniosy przodem + wyciskanie sztangi zza karku; wszystko siedzac)
Na klatke 4 serie po 12-20 45kg-65kg(wliczony cieżar sztangi) (ławka pozioma + skosna + rozpietki + expander + motylki + wyciskanie sztangielek)
Na nogi już niczego nie robie oprocz przysiadow bo mam za grube(jestem dosa szeroki w biodrach)
Na brzuch cos musze zaczaa bo mi oponka rosnie (może bieganie na wyszczuplenie talii?)
Na plecy podciaganie na drażku szerokim chwytem 4 serie po 5-6 przy wadze 80-81kg
wyglad niepozorny
wzrost 183cmwaga 80kgbiceps 35,5cmklatka 119cmtalia 89cmudo 59cmlydka 47cm//

Pin It on Pinterest