Masa mięśni- ale jak?

#92970

Hades
Keymaster

ładnie masz w tey lydce 47cm to jest nawet za dużo… (guli ma 44cm w 3ydzie przy 120kg wagi)

119cm w klacie to też nie jest wcale mało jak na poczatkujacego ..

a może bys przysłał swoje zdjęcia do oceny zobaczymy i ocenimy zawodnika…

z tego co tam narazie napisałes to za dużo serii na klate – 6 ćwiczeń po 4serie 24serie to za duzo jak na klate – 12serii wystarczy (no max 15)
to wyciskanie sztangielek na kociec treningu jest już niepotrzebne… lepiej wyciskanie sztagielek rob jako drugie ćwiczenie po wyciskaniu na plaskiej – zamiennie co drugi tydzien z wyciskaniem sztangi na skosie

na triceps za mało ćwiczeń tam widze… (przydałoby się jeszcze francuskie wyciskanie sztangi i prostowanie ramion na wyciagu)

na plecy dobrze że robisz podciaganie na drażku… ale przydało by się jeszcze jakies wiosłowanie (sztanga lub sztangielka) i cos na prostowniki grzbietu (martwy ciag lub ćwiczenie zwane dzien dobry )

na barki proponuje kolejnosa: 1. wyciskanie sztangi zza karku 2. Wznosy boczne ze sztangielkami 3 podciaganie sztangi wzd3uz tulowia 4 szrugsy (wszystkiego po 3serie)

to co narazie napisałes to jeszcze wszystkiego nie mowi… napisz jak są rozło?one partie w tygodniu (w jakie dni co cwiczysz), i dokładnie kolejnosa ćwiczen i ile serii i powtórzeń – każda informacja jest ważna!!

Pin It on Pinterest