Moj plan

#29576

Hades
Keymaster

Dam Ci dobry plan, który jest dla bardziej zaawansowanych Dzień pierwszyKlata + biceps:- wyciskanie na płaskiej 8, 8, 7+1, 6+2- wyciskanie skos gora 8, 8, 7+1, 6+2- rozpiętki 8, 8, 8, 8- modlitewnik 8, 8, 7+1, 6+2- młotki z suplinacją 8, 8, 8- uginanie o kolano 8, 8, 8Dzień drugiUda + Łydki:- przysiad ze sztangą 10, 8, 8, 8- zginanie nog na maszynie 10, 8, 8, 8- prostowanie nog na maszynie 10, 8, 8, 8- wspięcia na palcach 12, 12, 10, 0( pamiętaj zasada taka, że jak łydki zaczną piec wtedy liczysz powtorzenia w serii )Dzień trzeciregeneracja Dzień czwartybarki:- wyciskanie sztangi zza głowy 8, 8, 7+1, 6+2- wyciskanie sztangi sprzed głowy 8, 8, 7+1, 6+2- podnoszenie sztangi do brody 8, 8, 8- unoszenie rąk z hantlami na boki 8, 8, 8- sztrugsy 8, 8, 8, 8Dzień piąty plecy + triceps:- wiosłowanie sztangą 8, 8, 7, 6- ściąganie wyciągu gornego za głowę 8, 8, 7, 6- wiosłowanie hantlem 8, 8, 8, 8- podciąganie się szerokim chwytem 4* max – mc 8, 8, 7, 6- francuskie wyciskanie leżąc 8, 8, 7, 6 – prostowanie ręki z hantlem 8, 8, 8- pompki na poręczach 4* maxDzień szosty i siodmyregeneracjaPowiem tyle ćwiczę teraz tym treningiem i daje nieźle popalić. +1,2 oznacza, że te powtorzenia robisz z pomocą partnera ( jedna zasada jeśli dasz radę zrobić więcej powtorzeń znaczy, że masz za mały ciężar ). Plan sprawdzony, rozstępy idą niezłe. Tam gdzie zmniejsza się ilość powtorzeń stosuj progresję.Nie doczytałem się czy chciełeś plan na masę jeśli tak poćwicz tym, a jeśli na rzeźbę to tamten lepszy bo " siodemki " nie pomogą budować masy tak jak 2 minuty wiosłowania .Pozdro

Pin It on Pinterest