Moj plan do oceny

#22684

Hades
Keymaster

Sobotaklata;1)wyciskanie sztangi na ławce poziomej-4s 12-10-8-6/8(jak daje rade to robie 2 razy 8 p. -co jakiś czas zamiast poziomej jest skos ujemny u2 serie to za malo albo robisz 3, 4 serie albo w ogole/u2)wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4s 12-10-8-6/83)rozpiętki12-10-8-6/8 u4 x 1ubic;1)młotki na modlitewniku sztangielką 3s 12-10-82)uginanie ramion ze sztangą podchwytem 4s 12-10-8-6-u daj jako pierwsze ćwiczenie/u3)uginanie -||- -||- nachwytem -stojąc l 3s 12-10-8Niedzielanogi; 1)robie jedno sprawdzone przezemnie ćwiczenie na łydki-4 serii tzw. serie samobojcze ; udaj na koniec /u2)przysiady ze sztangą /nogi szerokolub wąsko 4s 12-10-8-6 uszeroko bardziej obciazasz przywodziciele wiec stosuj jeden wybrany roztaw stop/u3)wykroki z hantlami/sztangą 4s 12-10-8-64) uginanie nog w lezeniu – udla rownowagi z grupa m. antagonistycznych wrzuc to cw., będzie tez dobre jako wstepne zmeczenie dla m. kulszowo-goleniowych serie jw./uu5) MC na prostych nogach jw./uprzedramie;1)zginanie przedramion nachwyt/podchwyt -po 3 serie ,powyżej 20 powt. każda seriau superserie proponuje/uWtorekplecy;1)podciąganie na drążku 4s na max2)wiosłowanie sztangą/sztangielkami 4s 12-10-8-6u albo jedno, albo drugie/u3)martwy ciąg 12-10-8-6tric;1)francuskie wyciskanie siedząc -podchwyt 3s 12-10-82)prostowanie ramion na wyciągu nachwytem 3s 12-10-83)prostowanie ramienia ze sztangielką za głową(nie pamiętam doklądnej nazwy) 3s 12-10-8Środabarki;1)wyciskanie sztangi zza karku 3s 12-10-82)unoszenie sztangielek bokiem w gore-siedząc 3s 14-12-10 3)i tak samo jak drugie ćw. tylko teraz klatka dociśnięta do kolan i na tył barkow unoszenie… 3s 14-12-10uszrugsy 4 x 15 /ubrzuch;1)podciąganie kolan do klaty 3s na max2)brzuszki 3s max3) nożyce lub inne ćw. z nogami uniesionymi w gorzeOczywiscie progresja w seriach, ogolnie plan poprawnypozdr

Pin It on Pinterest