Moj plan treningowy – Oceńcie

#26702

Hades
Keymaster

107960:date sob, 17 lut 2007 - 17:57:name Raptor) ”(Raptor @ sob, 17 lut 2007 - 17:57) snapback10796snapback/ hankla – hantla – klatka Wyciskanie sztangi na prostej i skosnej lawce – 5 seri po 10 powtórzeń ?????????? czyli chodzi Ci o to ze 5 serii na lawce plaskiej a potem 5 serii na skosnej???Wyciskanie hankli na lawce skosnej – 4 serie po 10 powtórzeń Rozpietki na lawce skosnej – 4 serie po 10 powtórzeń Wtorek – barki max 12 serii Wyciskanie sztangi za glowy 5 seri po 10 powtórzeń4 srieWyciskanie hankli z za glowy 4 serie po 10 powtórzeń wywalUnoszenie hankli przed siebie 5 seri po 10 powtórzeń 4 serieUnoszenie hankli w bok 4 serie po 10 powtórzeń 3 serieWtorek – WOLNECzwartek – klata – powtorka z poniedzialku znowu????? poczytaj sobie o regeneracji grup mięśniowychpićtek po co aż 5 serii??- plecy + przedramie (a gdzie ćwiczenie na przedramie)??Unoszenie sztangi 5 serie po 10 powtórzeń tutaj podejrzewam, ze chodzilo CI o podciaganie konca sztangi w opadzieja to nazywam "dziura w sciani " – wkladamy tam sztange do tej dziury i podnosimy ja – 4 serie po 10 powtórzeń Wioslowanie 1 reka (hankle) – 5 seri po 10 powtórzeń i znowu na najszerszy grzbietugdzie ćwiczenie na prostownik grzbietu oraz na m. czworoboczny?Sobota za duzo ćwiczeń max 12 serii- BicepsUnoszenie sztangi 5 seri po 10 powtórzeń Unoszenie hankli 4 serie po 10 powtórzeń mlotkowe 5 seri po 10 powtórzeń "kolanko" 4 serie po 10 powtorzepodzial grup mięśniowych na dni sam sobie zrobisz, bo tu jest bardzo zly. Poczytasz przynajmniej i się tak szybciej nauczysz tak chodzilo mi o 5 serii na lawce plaskiej a potem 5 serii na skosnej – rozumie ze klate mogę tylko raz w tygodniu cwiczyc z twojej wypowiedzi – raczej to zmienie i przemysle – 12 seri na barki tylko to jak bys je poukladal na te ćwiczenia co podalemUnoszenie sztangi 5 serie po 10 powtórzeń – Tak chodzilo mi o podciaganie konca sztangi w opadzie. Sorki ćwiczenia na przedramie zapomnialem podac a wygladaja one tak : spuszczanie sztangi na palce za plecami "kaptury" z hantlami i sztanga oczywiscie osobne 2 ćwiczenia. niewiem jak to nazwac " Gor dol – chwyt z gory z dolu i z dwoch bokow " – bierzemy hantle i obciazenie zakladamy tylko na jedna strone i dzwigamy je nadgarstkiem. Podzial grup mięśniowych jest zly – jak proponujesz ? moze kilka mięśni wrzucic na 1 dzien aby byly tylko 4 dni treningu w tygodniu oraz weekend wolny – tylko jak ??

Pin It on Pinterest