Moj plan treningowy – Oceńcie

#26704

Hades
Keymaster

hankla – hantla – klatka Wyciskanie sztangi na prostej i skośnej ławce – 5 seri po 10 powtorzeń ?????????? czyli chodzi Ci o to ze 5 serii na lawce plaskiej a potem 5 serii na skosnej???Wyciskanie hankli na ławce skośnej – 4 serie po 10 powtorzeń Rozpiętki na ławce skośnej – 4 serie po 10 powtorzeń Wtorek – barki max 12 serii Wyciskanie sztangi za głowy 5 seri po 10 powtorzeń4 srieWyciskanie hankli z za głowy 4 serie po 10 powtorzeń wywalUnoszenie hankli przed siebie 5 seri po 10 powtórzeń 4 serieUnoszenie hankli w bok 4 serie po 10 powtorzeń 3 serieWtorek – WOLNECzwartek – klata – powtorka z poniedziałku znowu????? poczytaj sobie o regeneracji grup mięśniowychpiątek po co aż 5 serii??- plecy + przedramie (a gdzie ćwiczenie na przedramie)??Unoszenie sztangi 5 serie po 10 powtorzeń tutaj podejrzewam, ze chodzilo CI o podciąganie końca sztangi w opadzieja to nazywam "dziura w ściani " – wkladamy tam sztange do tej dziury i podnosimy ją – 4 serie po 10 powtorzeń Wiosłowanie 1 ręką (hankle) – 5 seri po 10 powtorzeń i znowu na najszerszy grzbietugdzie ćwiczenie na prostownik grzbietu oraz na m. czworoboczny?Sobota za duzo ćwiczeń max 12 serii- BicepsUnoszenie sztangi 5 seri po 10 powtorzeń Unoszenie hankli 4 serie po 10 powtorzeń młotkowe 5 seri po 10 powtórzeń "kolanko" 4 serie po 10 powtorzepodzial grup mięśniowych na dni sam sobie zrobisz, bo tu jest bardzo zly. Poczytasz przynajmniej i się tak szybciej nauczysz Aha popraw plan, a my go znowu sprawdzimy!!!!!

Pin It on Pinterest