moj trening

#20823

Hades
Keymaster

Poniedziałek – Klatka+BicepsKlatka:1. Wyciskanie na płaskiej 12x 10x 8x 8×2. Wyciskanie na skośnej 12x 10x 8x 8×4. Wyciskanie w wąskim uchwycie 12x 10x8x (robie to ćwczenie bo mam problem z dopracowaniem środka klatki) nie wiem czy dasz rade zrobic 3 wyciskania5. Rozpiętki na leżąco 12x 10x 8x stały ciężarBiceps: 1. Modlitewnik 12x 10x 8x 2. Uginanie ramienia o kolano 12x 10x 8x 3. Uchwyt młotkowy na modlitewniku 12x 8x8xWtorekPlecy Podciaganie się szerokim nachwytem 4 x max1. Ściąganie wyciągu do klatki 12x 10x 8x6x2. Wiosłowanie sztangielka 4×12,10,8,63.Wiosłowanie sztangą na lezaco 4×12,10,8,6 na leżąco to ja bym się udusilMC j.w.Triceps:1. Triceps na wyciągu 12x 10x 8x 2. Francuskie wyciskanie leżąc 12x 10x 8x 3. prostowanie ramienia w opadzie j.w. Czwartek – Barki+NogiBarki: 1. Wyciskanie sztangi z za karku 12x 10x 8x6x2. Unoszenie hantli na boki 3 x 104. Rozpiętki na leżąc brzuchu 3 x 103. Szrugsy 4 x 15Nogi- a kto Ci powiedzial, ze te ćwiczenia są dobre na wyskos???1. Wyprosty nog na maszynie 12x 10x 8x 8×2. Wyskoki dosiężne 4 x 122. Uginanie nog na maszynie leżąc na brzuchu 4 x 123. Wznosy na łydkach ze sztangą na barkach 20x 20x 20x 4. wznosy na jednej nodze 2x25powt na każdą nogę dublujesz ćwiczenia wywaluTo przynajmniej zamien nogi z tricepsem/uCHcesz zeby chlopcy poprawiali twoj plan, a i tak robisz swoje

Pin It on Pinterest