moj trening

#20881

Hades
Keymaster

Wielkie dzieki za pomoc o cos takiego mi wlasnie chodzilo Niestety nie mam czasu cwiczyc w inne dni dlatego tego tripka i tak bede robil we wtorek.. Co do nog to styka bo mam w tygodniu 4 treningi koszykowki gdzie tez cwicze nogi a przysiadow robic ne mogę ze wzgledu na kolana Czyli podsumowujac trening mógłby wygladac tak: Poniedzialek – Klatka+BicepsKlatka:1. Wyciskanie na plaskiej 12x 10x 8x 8x 2. Wyciskanie na skosnej 12x 10x 8x 8X4. Wyciskanie w waskim uchwycie 12x 10x (robie to cwczenie bo mam problem z dopracowaniem srodka klatki)5. Rozpietki na lezaco 12x 10x 8xBiceps: 1. Modlitewnik 12x 10x 8x 8x 2. Uginanie ramienia o kolano 12x 10x 8x 3. Uchwyt mlotkowy na modlitewniku 10x 8×4. Uginanie ramienia w nachwycie, siedzac, pojedyncze rece 10x Wtorek – Grzbiet+triceps Plecy 1. Sciaganie wyciagu do klatki 12x 10x 8×2. Wioslowanie sztangielka 4×123.Wioslowanie sztanga na lezaco 4x12Triceps:1. Triceps na wyciagu 12x 10x 8x 8×2. Francuskie wyciskanie lezac 12x 10x 8x 8×3. prostowanie ramienia w opadzie 12x?? Ile serii robic? bo na tripa przeciez powinno byc 9.. Czwartek – Barki+NogiBarki: max 9 serii wiec musisz cos wybrac z cw. mm. grzbietu (+ oczywiscie szrugsy)1. Wyciskanie sztangi z za karku 12x 10x 8×2. Unoszenie hantli na boki 12x 10x 3.Szrugsy 25x 25x 25x 4. Rozpietki na lezac brzuchu 15x Nogi-ćwiczenia zostana te same gdyz są dobre na wyskok a na nim mi zależy 1. Wyprosty nog na maszynie 12x 10x 8x 2. Uginanie nog na maszynie lezac na brzuchu 30x 25x 20×3. Wznosy na lydkach ze sztanga na barkach 30x 30x 30×4. wznosy na jednej nodze 2x25powt na kazda nogeNo i jak mam nadzieje ze teraz dobrze pozdro

Pin It on Pinterest