moj trening

#21232

Hades
Keymaster

Poniedziałek – Klatka+BicepsKlatka:1. Wyciskanie na płaskiej 12x 10x 8x 8x 6x wystarcza 4 serie2. Wyciskanie na skośnej 12x 10x 8x dodaj jedna serie3.Wycskanie w szerokim uchwycie 12x po co tylko jedna seriaż wywal4. Wyciskanie w wąskim uchwycie 12x j.w.5. Rozpiętki na leżąco 12x 10x 8x staly cieżarBiceps: popraw caly biceps, max 9 serii1. Modlitewnik 12x 10x 8x 8x 2. Uginanie ramienia o kolano 10x 8x 3. Uchwyt młotkowy na modlitewniku 10×4. Uchwyt młotkowy o kolano 10×5. Uginanie ramienia w nachwycie, siedząc, pojedyncze ręce 10xWtorek – Plecy+triceps totalne nieporozumienie, pon – klata we wt triceps, m. trojglowy ramienia tez lubi odpoczac Plecy 1. Podciąganie sztangi do brody 12x 10x 10x to bardziej cw. na barki 2. Szrugsy 25x 25x 25x to tez mozesz dać do barkow4. Ściąganie wyciągu do klatki 12x 10x 8x 6×5. Podciąganie hantla w oparciu kolanem o ławkę 12x 12x (nie wiem jak się nazywa to ciwczenie) wioslowanie sztangielka 12-6 4 serie6. Rozpiętki na leżą brzuchu 15x tu rowniez glownie pracuje tylny akton naramiennego daj do barkowProponuje cw. unoszenie T z opadu na prostownik grzbieu, bo i tak musisz cw. mm. grzbietu dla rownowagi antagonistycznych grup mięśniowych. Robiac A6W bez wzmacniania mm. plecow dlugo twoj kregoslup nie wytrzymie, w dodatku kazde cw. stojac, siedzac obciaza kregoslup wiec prostownik grzbietu musi byc wzmocniony.Triceps:2. Francuskie wyciskanie leżąc 12x 10x 8x 8×1. Triceps na wyciągu 12x 10x 8x 8×3. prostowanie ramienia w opadzie TCzwartek – Barki+NogiBarki: max 9 serii wiec musisz cos wybrac z cw. mm. grzbietu (+ oczywiscie szrugsy)1. Wyciskanie sztangi z za karku 12x 10x 8×3. Unoszenie hantli na boki 12x 10x 10x Nogi: z takimi cw. to w ogole nie ma sensu robic cw. mm. nog. Przysiady są niezbedne . A w dodatku cw. zlozone na wolnych ciezarach porzadnie podwyzszaja poziom testosteronu, czyli robiac przysiady rosna zarowno nogi jak i biceps "Chcesz miec wielki biceps?? ROB PRZYSIADY lub MC"1. Wyprosty nog na maszynie 12x 10x 8x 2. Uginanie nog na maszynie leżąc na brzuchu 30x 25x 20×3. Wznosy na łydkach ze sztangą na barkach 30x 30x 30×4. wznosy na jednej nodze 2x25powt na każdą nogęPodzial do poprawy wykonbinuj cos, bo mi się juz nie chce po calym dniu zajec…

Pin It on Pinterest