Moj trening plerow

#86810

Hades
Keymaster

NIE ZBUDUJE się SUPER SZEROKICH NAJSZERSZYCH BEZ PODCIYGANIA NA DRY—KU. TO PODSTAWOWE Ćwiczenie. OCIAGANIE GORNEGO WYCIYGU NIE JEST A— TAK SUPER. PODCIAGANIE TO PODSTAWA-NAJLEPIEJ NA POCZYTKU TRENINGU. JE—ELI NIE MA się JESZCZE DU—EJ SILY, TO POWINNO się PODCIYGAA ILE MO—NA będzie, ALE —EBY NA TRENINGU ZALICZYA MIN. 30 powtórzeń. PO?NIEJ STOPNIOWO ZWIEKSZAC LICZBE. JEZELI BEZ WYSILKU DA się ZROBIA PONAD 10 powtórzeń należy PRZYCZEPIA SOBIE CIE—AR. PO TYM ETAPIE PLECY POWINNY BYA NIE DO POZNANIA. NABIORY SUPER KSZTALTU V. NA GRUBOOA NAJLEPSZE MOIM ZDANIEM JEST WIOSLOWANIE SZTANGI LUB POLSZTANGI ALE PODCHWYTEM. ISTNIEJE IDEA, —E NA GRUBOOA NAJLEPSZY JEST PODCHWYT, NA SZEROKOOA NACHWYT. mój PLAN NA PLECY WYGLYDA NASTEPUJYCOODCIYGANIE NA DRY—KU DO WYCZERPANIA, WIOSLOWANIE POLSZTANGI PODCHWYTEM I NA KONIEC OCIAGANIE DRY—KA DO KARKU. ALE NIE OCIAGANIE BICEPSAMI LECZ TYLKO PLECAMI.TEN TRENING MI WYSTARCZA. PODCIYGANIE UWA—AM ZA PODSTAWOWE Ćwiczenie NA SZEROKOOA, WIOSLOWANIE PODCHWYTEM NA GRUBOOA.

Pin It on Pinterest