nadgarstki??

#85344

Hades
Keymaster

8) 1. Wznosy sztangi nachwytem z przywodzeniem 3okcia
Chwytamy sztange nachwytem na szerokooa bioder i unosimy ją powyżej k1ta prostego; w koncowej fazie ruchy przywodzimy reke w nadgarstku do 3okcia. W ćwiczeniu bierze udział tylna grupa mięśni przedramienia. dzien:odpoczynek

2. Zginanie nadgarstkow ze sztangą w podporze
Awiczenie wykonujemy w pozycji siedzącej. Opieramy przedramiona na udach i wykonujemy ćwiczenie unosz1c sztange trzymaną nachwytem; w koncowej fazie ruchu przywodzimy reke w nadgarstku do 3okcia. W ćwiczeniu bierze udział tylna grupa mięśni przedramienia.

3. Zginanie nadgarstkow przy wyprostowanych rekach
Awiczenie wykonujemy trzymając sztange nachwytem w opuszczonych konczynach i wykonujemy unoszenie i opuszczanie (przywodzenie i odwodzenie) reki w nadgarstku. W ćwiczeniu bierze udział tylna grupa mięśni przedramienia.

4. Zginanie nadgarstkow na wyciągua
Awiczenie wykonujemy na wyciągu pionowym dolnym. Trzymamy uchwyt prosty nachwytem i zginamy rece w nadgarstkach (przywodzimy) do 3okcia. W ćwiczeniu bierze udział tylna cze?a mięśni przedramienia.

5. Unoszenie sztangi podchwytem stojąc
Awiczenie wykonujemy z opuszczonymi konczynami gornymi trzymając sztange na lekko wyprostowanych palcach; zaciskamy pieoa i zginamy reke w nadgarstku do gory. W ćwiczeniu bierze udział przednia czeoa mięśni przedramienia.

6. Unoszenie sztangi podchwytem siedząca
Awiczenie wykonujemy w pozycji siedzącej. Opieramy przedramiona o uda i z lekko wyprostowanymi palcami unosimy sztange zaciskajĹĄc pieoa a nastepnie zginamy reke w nadgarstku do gory. W ćwiczeniu bierze udział przednia grupa mięśni przedramienia.

7. Zginanie nadgarstkow na wyciągu
Awiczenie wykonujemy na wyciągu pionowym gornym trzymając uchwyt nachwytem na lekko wyprostowanych palcach, po czym zaciskamy pieoa i zginamy reke w nadgarstku. W ćwiczeniu bierze udział przednia cze?a mięśni przedramienia.

8. Unoszenie sztangielki jednorącz z 3okciem opartym o udo.
Awiczenie wykonujemy opierając przedramie o kolano lub o lawke poziom1 trzymając sztangielke na lekko wyprostowanych palcach; zaciskamy pieoa i zginamy reke w nadgarstku do gory. W ćwiczeniu bierze udział przednia grupa mięśni przedramienia.

9. Unoszenie sztangielki bokiem, chwyt neutralny
Awiczenie wykonujemy trzymając sztangielke za osi1 gryfu. Unosimy sztangielke zginając reke w stawie 3okciowym i w koncowej fazie ruchu unosimy reke w nadgarstku w strone 3okcia. W ćwiczeniu tym bierze udział miesien ramienno-promieniowy (boczna grupa mięśni przedramienia).

10. Unoszenie sztangielki bokiem przy opuszczonej konczynie gornej
Awiczenie wykonujemy trzymając sztangielke za osi1 gryfu. Mając opuszczon1 reke unosimy sztangielke w kierunku tricepsu (tylnej cześći ramienia) zginając reke w nadgarstku. W ćwiczeniu bierze udział boczna grupa mięśni przedramienia.
11.Ugniatanie w d3oni pi3ki gumowej, g1bki lub ociskacza spre?ynowego – zginacze nadgarstka i palcow
12. Nawijanie sznurka z obci1żeniem na drążek z rekami w przodzie stojąc – ogolna masa przedramion
13. Pompki na szeroko rozstawionych palcach z nogami na podwy?szeniu – ćwiczenie izometryczne zginaczy

Napewno cos znajdziesz dla siebie 😀

Pin It on Pinterest