Nie rozumiem

#90790

Hades
Keymaster

reactor87jakies ćwiczenie x 4 – 6-10
to ile razy podnosic w ciagu jednej serii

wszedzie rozumiany system 6-10 oznacza przedzial powtórzeń,moze byc on rozumiany dwojako a tzn. progresja lub regresja powtórzeń co się wiaze ciezaru…lub inaczej zakres powtórzeń tj. min 6 powtórzeń max 10 w serii rowniez z progresja ciezaru….poniewaz są zkresy na rozne plany treningowe tzn. silowe, masowe, definicja, podtrzymanie itd.. dlatego powstaje pytanie ile dokladnie??

jak chcez robic sile to musi byc zmieniony plan na silowy i progresja ciezaru a przedzial moze nawet zaczynac się od 12 a konczyc na 1 powtorzeniu wymuszonym/negatywnym jak bylo wspominane wczesniej jako poczatkujecy powininesz robic od 6 do 1 i takze nie we wszystkch cwiczeniach tyczy to się przede wszystkim 3-bojowych.

co do twojego planu to jest on dobrze ulozony z malymi wyjatkami:
1. klatke nie rob po 4 serie tylko w pierwszym cw. mozesz tak zrobic by dobrze rozgrzac klatke
2.zakres ten jest dobry tylko na lydki powninenes zrobic wiecej od 15-20
3.nogi masz dobrze dobrane ćwiczenia ale ja polecam najpierw zrobic 1-2 serie rozgrzewkowe na maszynie do wyprostow nog <nieduzy ciezar serie po12 powt.> by potem przejsc na przysiad z konkretnym ciezarem, jesli nogi ida ci opornie to mozesz robic 4 serie wyprostow i uginania a jak nic nie pomoze to zmniejsz do 3 i doloz ciezar
4wspiecia max 6 serii wiekszy zakres
5.barki po rozgrzewce zrob najpierw wycikasnie sztangi, potem wymachy ramion stojac, i 1 cw. na tylne aktony naramiennych poniewaz zeby mięśnie się rozrastaly to powinno się pobudzac wszytkie jego czesci..chyba ze masz zamiar korekty danej partii
6.triceps zmien kolejnosc, sciaganie linki jako pompe daj na koniec
7.plecy:po podciaganiu zrob podciaganie sztangi w opadzie, potem sciaganie linki i jak chcesz to na koncu sklony DZIEN DOBRY , ostatnie ćwiczenie bym odpuscil ze wzgeldu ze zaduzo serii na plecy bez konkretnego podzialu na ich czeesci.
8.koleinosc cwiczonych parti jest DOBRA ale jak bys nie mial zbytnio sily to szukaj problemu w kolejnosci <DNI>
9.ilość powtórzeń MUSISZ DOBRAC DO WLASNYCH OSIAGOW I CELU SWEGO TRENINGU

MYSLE ZE CI JAKOS POMOGLEM, ZROB KOREKT WEDLUG MOICH WSKAZOWEK I PRZYJRZY się ZMIANOM, CZY CI PASUJE CZY NIE…

Pin It on Pinterest