nietypowy plan siłowy

#93686

Hades
Keymaster

wprowadziłem kilka modyfikacji do Twojego planu, choć nie jest ot dokładny plan si3owy powinien być jednak skuteczny.

Poniedziałek:
1. wyciskanie na plaskiej z mostkowaniem 2 serie rozgrzewkowe (10)/8/6/4/3/3/3 (klata) – color darkredostatnia seria składajaca się z 3 powtórzeń wykonuj z jak najwiekszym cieżarem potrafisz,nie przejmuj się gdy ruch się za3amie, pamietaj o wyciskaniu dynamicznym..
2. butterfly 12/12/12 (klata)
3. uginanie przedramion ze sztanga 18/8/6 (bic)
4. uginanie przedramion z hantlami 18/8 (bic)

¦roda:
1. wioslowanie po3sztanga 8/6/4/4 (plecy)
2. podciaganie się na drazku 3xmax (plecy)
3. waskie wyciskanie 8/6/3/3/3 (tric) -color darkred nie mostkuj przy tym ćwiczeniu, 3okcie jak najbliżej, rozstaw na szerokosci barkow
4. francuskie jednoracz 12/12/12 (tric)
5. prostowanie tulowia 3xmax (plecy)

Piatek:
1. wyciskanie na plaskiej 11110 (klata) color darkred– tu rownież stosuj mostek, jednak przerwy beda krotsze i cieżary mniejsze, ma to za zadanie wywo3anie u Ciebie fazy superkompensacji…
2. wyciskanie hantli le?ac 6/6/4/4
3. wyciskanie sztangielek 12/8/8/6/6 (barki)
4. tył barkow 12/12/12 (barki)
5. szrugsy na smithcie 12/18

Sobota:
1. przysiady 2 serie rozgrzewkowe/ 8/6/5/4/3/3/3 (nogi) color darkred – pamietaj o pasie, technice i asekuracji2. uginanie na dwugłowe 1110 (nogi)
3. wspiecia 3 serie (nogi)
4. przedramie

Pin It on Pinterest