Nowy Plan

#26250

Hades
Keymaster

Wreszcie mam chwile zeby napisac mój nowy planKlatka + biceps+przedramie1.wyciskanie sztangi na lawce porstej 12,10,8,62.Wyciskanie sztani na lawce-skos w dol 12,10,8,63.Przenoszenie hantelki za gloweMam pytanie czy przenoszenie hantelki zastapi mi rozpietki? Oraz czy 2 cw na podciecie to nie za duzo?1.Uginanie ramion stojac ze sztanga prosta 12,10,82.Uginanie ramion hantelkami w uchwycie mlotkowym 10,10,103.Uginanie ramion w oparciu o kolano z suplimacja 10,10,101.zwijanie sznurka 4 seriePlecy+tricepsą.Wioslowanie do klatki sztanga lamana trzymana podchwytem 12,10,8,62. Podciagnie konca sztangi w opadzie(na maszynie) 12,10,8,63.Sciaganie wyciagu gornego z szerokim uchwytem 12,10,8,64.Sklony na lawce rzymskieją.Prostowanie ramion na wyciagu stojac 12,10,82.Wyciskanie „Francuskie”szatagielek w lezeniu 12,10,83.Wyciskanie sztangielki jednoracz 12,10,8Barki+kaptrury+Nogi1.Wyciskanie sztangielek 12,10,8,62.Unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 12,10,8,63.Unoszenie sztangielek bokiem w gore 12,10,8,61.Wznosy barkow z hantelkami tzrymanymi z przodu 4 x 101.Przysiady ze sztanga na barkach 4x 12,10,8,62.wypychanie nog na maszynie 4 serie3.wypychanie nog na maszynie lezac na brzuchu 4 serie4.wspiecia na palcach 4 serieLicze na sugestie

Pin It on Pinterest