Odp: Dieta 3750 kcal by Fijko

#14401

Hades
Keymaster

author fijkoo link topic 10509.msg125322#msg125322 date 1188660782jak się kiedys nauczysz czytac to zoaczysz ze w mojej diecie kolacja zawiera 11g tluszczu.Pare osob skomentowalo ta diete i zeralem wszytsko do kupy i napisalem w poprzednim poscie o nie wiem czy dobrze zrozumialem11g tluszczu i 78g wegli w tym polowa laktozy, gdzie Ci takie cos doradzili ;d author mazano link topic 10509.msg125290#msg125290 date 1188636820kukurydziane maja potezny IG (indeks glikemiczny) szybko się strawia i szybko bedziesz po nich glodny, do tego są skoki insuliny w organizmie ktore niektórych moga przyprawic o zle samopoczucie ;p a owsiane to wegle zlozone o niskim IG ktore wchlaniaja się dosc wolno… starczy ci z nich energi na dluzej, organizm będzie mial sobie co powoli trawic do nastepnego posilku.. ale ja i tak jem kukurydziane o lubie ;p ale na przemian z owsianka ;pNie zauwazylem tego wczesniej i musze Ci powiedziec, ze się mylisz w dwoch kwestiach ; Po pierwsze platki owsiane maja wiekszy IG od kukurydzianych ( o 1 ale wiekszy ) a to, ze IG jest bardzo wysokie jest podstawa porannego posilku. Receptory kortyzolowe odpowiedzialne za katabolizm przez wiekszosc snu pobieraja energie rozkladajac nasze mięśnie wiec po przebudzeniu trzeba dostarczyc białka aby uzupelnic ubytki i tu jest sedno bo czym wiekszy IG z wegli dostarczysz, tym szybciej bardziej skoczy stezenie insuliny we krwi a ona jest odpowiedzialna za transport wszelkich najcenniejszych nam " skladnikow " aby zbudowac mięśnie ( kretyna, białka, aminokwasy ). A w trakcie dnia gdy katabolizm spada lepiej jesc weglowodany zlozone ( ryz, kasza, maltodeksyny ) aby dluzej się wchlanialy i aby energii starczalo na dluzej

Pin It on Pinterest