Odp: help

#13767

Hades
Keymaster

nie napisalem ze cwicze teraz juz kilka miesiecy.ostatnio porzadnie cwiczylem we wrzesniu rok temu (3-4miesiace)bylo kilka wypadow wczesniej ale raczej krotkich,a tak to cwiczylem 2tyg przed wakacjami.teraz mam zamiar do tego powrocic , bo czuje ze przez czas bezczynnosci przybralo mi się co nieco masy tluszczowej(ktorej i tak zawsze bylo u mnie za duzo) a a6w mialo byc takim powolnym powrotem do tego tematui skoro mowicie ze nie widac po mnie kontaktow z silka,i prawde mowiac racje macie,to mi napiszcie jakie ćwiczenia by mi się naprawde przydaly,bo byc moze zle do tego podchodzilem5 serii wyciskania na lawce po 10-12powt.,czasami na wyciagubiceps-nie wiem jak to się nazywa-opieralem hantle lokciem o udo i wyprostowana reke zginalem do jakis 120-140stopni , albo podnoszenie na modlitewniku sztangi(zakrzywionej),albo na stojaco w rozkrokuzawsze brzuszki(5×20)teraz na pewno wiem ze moim bledem bylo codzienne ćwiczenia (oprocz weekendow i sytuacji wyjatkowych)sorry za to ze się troche rzucalem ,na tych zdjeciach faktycznie nie widac ze cwiczylem,wlasciwie to w realu tez dosc marnie to wyglada wiec jesli mozecie mi cos doradzic to piszcie …

Pin It on Pinterest