Odp: Oceńcie moj plan

#11753

Hades
Keymaster

Poniedzialek klata+triceps+przedramie1.Wyciskanie na lawce poziomej 4x 12/1182.Wyciskanie na lawce skosnej 4x 12/1183.Rozpietki hantelkami – skos 4x 12/1181.Sciaganie linek na wyciagu 4x 12/1182.Wyciskanie hantla jednoracz stojac 4x 12/1181.ćwiczenia z hantlem 4x 12/1182.ćwiczenia z sztanga 4x 12/118Wtorek nogi+barki+kaptury1.Lydki – Spiecia na palcach 3x 12/1102. Lydki – Spiecia na palcach (pozycja siedzaca) 3x 12/1101.Uda – Unoszenie nog (podudzia, posladkowe) 3x 12/1102.Uda- Prostowanie w siadzie 3x 12/1103.Uda- Nasownica 3x 12/1101.Kaptury" – Unoszenie sztangi (pozycja stojaca) 4x 12/1182,Kaptury- Unoszenie hantli 4x 12/1181.Przyciaganie sztangi do brody stojac 4x 12/1182.Wyciskanie hantli nad glowe siedzac 4x 12/118Piatek plecy+bicepsą.Podciaganie hantelka jednoracz 2x 12/102.Przyciagania drazka w siadzie 3x 12/1103.Przyciaganie do klatki piersiowej 3x 12/110

Pin It on Pinterest