Odp: ogolny silowy trening

#14243

Hades
Keymaster

aha czyli ten trening moze byc tak?Klatka piersiowaWyciskanie sztangi lezac 56 x 2 66 x 2 65/6 76 75/6 85,5,5Wyciskanie sztangi na lawce skosnej x/8 x/6 x 2Rozpietki na skosie x/10 x4GrzbietWioslowanie sztanga  x/10; x/8; x/6Wioslowanie sztangielka x/10; x/8; x/6Martwy Ciag 56 66 65/6 75 75/5 84,4triceps Wyciskanie wasko x/8; x/6 x3Francuskie wyciskanie lezac x/10 x4BicepsUginanie RR sztanga stojac  6 x4Uginanie w oparciu o kolano x/10 x4NogiPrzysiady 65/6 76 75/5 84, 85/4Prostowanie nog na maszynie 10 x 4Martwy Ciag na prostych nogach  65/6 76 75/5 84, 85/4Wspiecia na palcach z sztanga 10 x 4BrzuchPodciaganie nog w zwisie z obciazeniem x/10 x4BarkiWyciskanie sztangi zza glowy x/6; x/4; x/4 x/4Podciaganie sztangi wzdluz tulowia  x/6; x/4; x/4 x/4Wznosy RR bokiem w gore x/10 x4Szrugsy  x/10 x4tylko wydaje mi się ze za duzo serii na wyciskaniu na plaskiej, bo po co takimi malymi jak 50 czy 60% CM ??? Aha i niedac na koniec 90%??

Pin It on Pinterest