Odp: plecy

#13843

Hades
Keymaster

jak Rapi ci napisal dieta i zmieniac co 6 tygodni plan(ciezary kolejnosc i ćwiczenia na poszczegolne partie) i napewno beda przyrosty ja bym ci proponowal takie cos;PoniedzialekKlatka piersiowalezac na lawce poziomej wyciskanie sztangi; 4 serie po 8 powtórzeń siedzac na lawce skosnej (kat 30o) wyciskanie sztangielek; 3 serie po 8 powtórzeń Grzbietmartwy ciag stojac, sklony tulowia ze sztanga na barkach; 4 serie po 8 powtórzeń Tricepsstojac, francuskie wyciskanie sztangielka ( jednoracz); 3 serie po 8 powtórzeń lezac, francuskie wyciskanie sztangielka ( jednoracz); 2 serie po 8 powtórzeń Brzuchwedlug wlasnego uznania WtorekBarkisiedzac, wyciskanie sztangi zza karku; 3 serie po 8 powtórzeń stojac, wyciskanie sztangi wzdluz tulowia; 3 serie po 8 powtórzeń Bicepsstojac, wznosy przedramion ze sztanga; 3 serie po 8 powtórzeń siedzac, wznosy przedramion ze sztanga lamana na modlitewniku; 2 serie po 8 powtórzeń Udaprzysiady ze sztanga; 4 serie po 8 powtórzeń lezac przodem na maszynie, uginanie nog w stawach kolanowych; 4 serie po 8 powtórzeń Lydkistojac na podstawce, wspiecia na palce ze sztanga; 4 serie po 15 powtórzeń CzwartekKlatka piersiowalezac na lawce poziomej, odchylanie ramion ze sztangielkami w bok ( rozpietki); 4 serie po 8 powtórzeń siedzac na lawce poziomej (kat 30o) odchylanie ramion ze sztangielkami w bok (rozpietki); 3 serie po 8 powtórzeń Najszerszy grzbietuw opadzie, podciaganie sztangi do brzucha ( wioslowanie sztanga); 4 serie po 8 powtórzeń w opadzie, podciaganie jednoracz sztangielki do boku (wioslowanie sztangielka); 3 serie po 8 powtórzeń Tricepslezac na lawce poziomej, wyciskanie sztangi w waskim uchwycie; 3 serie po 8 powtórzeń pompki na poreczach; 2 serie po 8 powtórzeń PiatekBarkistajac, wznosy ramion ze sztangielkami bokiem w gore; 3 serie po 8 powtórzeń stojac, wznosy ramion ze sztangielkami przodem w gore; 3 serie po 8 powtórzeń w opadzie, znosy ramion ze sztangielkami bokiem w gore – 3 serie po 8 powtórzeń Bicepssiedzac na lawce skosnej, uginanie przedramion ze sztangielkami; 3 serie po 8 powtórzeń stojac, uginanie jednego przedramienia ze sztangielka; 2 serie po 8 powtórzeń Udahack; przysiady; 4 serie po 8 powtórzeń wyciskanie ciezaru na maszynie; 4 serie po 8 powtórzeń Lydkistojac na jednej nodze, wspiecie na palce, sztangielke trzymamy w jednym reku. trening z innej stronki ale sprawdzony ..Pozdroo

Pin It on Pinterest