Odp: plecy

#13990

Hades
Keymaster

Poniedzialek mięśnie klatki piersiowej 1. Wyciskanie sztangi siedzac na lawce skosnej 5-6 s. – 6-8p. 2. Wyciskanie sztangielek lezac na lawce poziomej 5-6 s. – 6-8p. Misnie dwuglowe ramion 1. Uginanie ramion ze sztanga lamana stojac 4 s. – 6-8 p. mięśnie brzucha 1. Brzuszki 4 s. – 15-20 2. Unoszenie kolan do klatki w zwisie na drazku 3 s. maks. il.p. Wtorek mięśnie ud 1 Przysiady ze sztanga 4 s. – 6-8 2 Uginanie nog lezac na mięśnie dwuglowe ud 4 s. – 8-10 3.Hack przysiady 4 s. – 8-10 mięśnie lydek 1. Wspiecia na palcach ze sztanga 4 s. – 12-15 Czwartek mięśnie naramienne 1. Wyciskanie sztangi z klatki piersiowej siedzac 4 s. – 6-8 2. Podciaganie sztangi wzdluz tulowia w szerokim uchwycie stojac 4 s. – 8-10 3. Unoszenie sztangielek bokiem w gore w opadzie 4 s. – 8-10 4. Unoszenie barkow ze sztanga w dloniach stojac 4 s. – 8-10 mięśnie trojglowe ramion 1. Pompki na poreczach 3 s.-8-10 2. Wyciskanie francuskie sztanga siedzac 3 s. – 8-10 Piatek mięśnie plecow 1. Podciaganie na drazku do klatki 4 s. maksymalna liczba powtórzeń 2. Podciaganie sztangi do klatki w opadzie tulowia 4 s. – 6-8 3. Podciaganie sztangielki w opadzie 4 s. – 8-10 4. Sklony tulowia ze sztanga na plecach stojac 4 s. – 12-15 lub dla bardziej zaawansowanych martwy ciag 5 s. – 4-6 Kaptury Szrugsy ze sztanga 4 s.-10

Pin It on Pinterest