Odp: Pomocy Proszę poprawcie moj Plan treningowy

#13945

Hades
Keymaster

I teraz nasuwa się pytanie, jaki jest sens ćwiczenia malymi ciezarami ?Zakladajac, ze to co robiles do tej pory mozna uznac za ogolnorozwojowke, powinienes przerzucic się na plan masowy. Od razu Ci mowie, ze na poczatku to zawsze wszystko fajnie rosnie, nawet jakbys mial samym taboretem w domu machac.A trening powinien byc przeprowadzony na maks twoich mozliwosci. Czyli np., trenujesz klate, pierwsze ćwiczenie: 4 serie – 12,10,8,6, z progresja ciezaru. Te ostatnie powtorzenia maja byc naprawde ostatnie. Masz to czuc. Trening robisz, kolokwialnie mowiac na pelnej kurwie… Nie obijasz się, tylko pelna koncentracja, ciezar na max mozliwosci i jedziesz. A teraz w skrocie. duże partie – ok 12 serii, rozbite na 3 ćwiczenia (czyli po 4) 8-12 powtórzeń, male partie 9 serii na 3 ćwiczenia, 8-12 powtórzeń. RAZ w tygodniu. Ale za to na maksa. Przerwy miedzy seriami krotkie, czyli kolo 60 sekund, gdy poczujesz, ze juz mozesz. W sam raz by się napic, zmienic ciezar i napisac se na karteczce. Najlepiej podpatrz gotowe plany.

Pin It on Pinterest