Odp: Pomocy Proszę poprawcie moj Plan treningowy

#13946

Hades
Keymaster

jak narazie to mięśnie mio rosna, po 3 tygodniach ćwiczeń biceps urosl mi o 1,5 cm, a reszty narazie nie mierzylem, nog narazie nie cwicze, poniewaz mase nog mam za duza, potrzebuje najpierw zwiekszyc mase "gory" aby byla proporcjonalna do nog. a mowiac cykl mialem na mysli to ze w poniedzialek robie barki,plecy,kaptury, wtorek, biceps,triceps,sroda klatka – to taki cykl potem się powtarza czwartek – barki plecy kaptury, piątek – biceps,triceps, sobota-klatka, w niedziele chcialem jeszcze biegac do tego. Jesli ten plan powoduje palenie mięśni to jak powinien wygladac ?mysle ze nie powoduje on palenia mięśni poniewaz mam bardzo niewielkie obciazenia, cwiczac biceps podchwytem na lamanej sztandze mam takie obciazenia:1 seria 5 kg z jednej strony +8 gryf razem 182 jw + 2 kg co daje 203 jw + 2 kg co daje 224 jw + 2 kg co daje 245 jw + 2 kg co daje 26wg mnie to nie są jakies przeogromne ciezary jak na 32 w bicepsietak samo jest z klatka, zaczynam 28 koncze 38 a to nie są ciezary (najwiecej podnioslem 50)jak skoncze cwiczyc to nie odczuwam jakiegos zmeczenia, nawet nie poce się za bardzo. moze poprostu nie bede się pocil nawet przy sporym wysilku.

Pin It on Pinterest